Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 07:00
Aangezien ik komend weekend naar het buurland af wil reizen heb ik de maps van TTN3 uit de kast getrokken.

Na de installatie op het SD kaartje start ik TTN3 op m'n pda op.
Ik krijg standaard mijn benelux kaart en om m'n poi's alvast te updaten voor Duitsland wissel ik van kaart.

Bij de wisseling van de kaart moet de kaart geactiveerd worden, ik krijg echter het activatiescherm niet. TTN wordt direct afgesloten.

Als ik TTN opnieuw opstart dan blijf ik m'n home zien (in bovenbalk verschijnt even TomTom Navigator) maar daarna niet meer. Als ik vervolgens de map op de SD kaart (Duitsland naar bv temp) hernoem start TTN3 wel op en moet ik kiezen uit de kaarten (duitsland of benelux), kies ik benelux dan gaat alles goed. Kies ik Duitsland dan begint het verhaal opnieuw.

Iemand enig idee?

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 21:50

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

tt2 europa kaarten mischien??

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Heb je TomTom 3.0 geupdate?
Het is bekend dat na de update problemen optreden met kopieen van de Europa kaarten.
Ik beschuldig je natuurlijk nergens van, maar trek hieruit je eigen conclusies.
Je zou misschien TomTom opnieuw vanaf de CD kunnen installeren.