Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Nokia 6230 MMS email probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek iemand die mij kan helpen met een email/mms probleem met mijn Nokia 6230
Ik heb een Debitel KPN abonnement, alleen Debitel ondertseunt geen MMS dus de instellingen van KPN gheb ik niks aan.
Wel heb ik GPRS aangeschaft zodat ik via mail foto's zou kunnen versturen , alleen ondersteunt de 6230 geen atachments bij email.
ik heb ook al Club MMS geprobeerd dat schijnt een aparte server te zijn waar je via gprs met hun instellingen de foto's hheen send die hun automatisch door pushen naar een andere telefoon dus dit zou het debitel mms probleem omzeilen. Helaas krijg ik geen instellingen van hun en hun reageren niet op mail.
Wie heeft er eventueel nog een andere oplossing voor dit probleem.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:33:
we hebben problemen met het versturen van Foto's met het netwerk debitel KPN icm Nokia 6230.
debitel ondersteunt geen mms.
Heb wel al GPRS maar via mail ondersteunt de 6230 Nokia geen atachments.
de nokia 6230 ondersteunt alleen bij MMS atachments, maar dit ondersteunt debitel weer niet.

Heb ook al via club MMs geprobeerd maar deze mensen reageren niet en krijg de instellingen niet.(dit zou het systeem omzeilen dat debitel geen MMS heeft) Een soort tussen server is dat.

weet iemand nog zo'n soort oplossing , ik krijg het niet voor elkaar om foto's (atachments te versturen) :?
Het beste zou natuurlijk zijn ander netwerk alleen zit ik nog een jaar aan het abonnement vast wil graag met dit abonnement die foto's kunnen verstueren.
Ik hoor het graag van u

mvrgr rolf
Voordat je een 3e topic gaat openen, is het misschien een idee om de vraag even te stellen in het Nokia 6230 topic?