Iemand ervaring met Intercom Mailorder?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ga binnenkort een poeter voor me eigen kopen en ik zag dat ze bij Intercom-Mailorder wel heel aardig zijn voor de student met low budget.

Daarom wil ik ook vragen aan jullie of iemand ervaring heeft met 't bedrijf zodat ik straks dus niet met een halve pc ofzo thuis zit. :)

Verwijderd

Ik heb er verschillende losse componenten besteld en over de afhandeling daarvan was ik heel tevreden. Alleen die duitse handleiding bij mijn Abit BX6.2 was jammer. :(
Check anders ff de shop survey, die is er voor dit soort vragen.

Frits

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Hiya!

Ik heb regelmatig spullen bij hun besteld, geen probleem, netjes op tijd etc. (Via van gent en loos), verder geen ervaring met retourneren van eventuele defecte onderdelen...

L8rzz

Like this yall...

• Uhmmie
  • Laatst online: 19-08 19:36
Bij leverde ze mijn spullen ook nog heel snel en ik kreeg ook nog eens een extra korting op de prijzen op de homepage (was nog niet geupdate ofzow maar altijd mee genomen).. en alles werkte perfect :)

Currently playing: MTG Arena (PC)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

• Kolky
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Ik had een tijdje terug een HD besteld. Dat was ongeveer 18:30 uur. 19:00 uur kreeg ik een telefoontje dat die ene helaas niet leverbaar was, maar ze hadden wel een betere voor een lagere prijs. Een dag later, 's ochtends om een uur of 10 stond de bezorger al op de stoep. Is dat snel of is dat snel!

Helemaal geen problemen met die zaak. Perfect geregeld allemaal.
Pagina: 1