Toon posts:

Css style creeeren

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of het mogelijk is als je een website klaar hebt in dreamweaver, om hiervan een css stylesheet te exporteren...

Ik zie 1 optie bij "File-->export-->css styles" maar deze optie is grijs (kan er niet op klikken).

Want het zou echt heel klote zijn als ik eerst alle opmaak eruit moet gooien, en dan een css stylesheet te maken

wie oh wie kan mij helpen :*) ??
...

Ps. na deze vraag is het weer genoeg voor vandaag :9

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
mjah imo had je daar ook in je andere topic naar kunnen vragen. Mijn vraag is nu; waarom wil je een CSS style als je in dreamweaver alle informatie al hebt staan... Daarnaast moet je zowiezo je hele broncode bij langs om de bestaande opmaak-informatie weg te halen, dus beejte nutteloos imo

Verwijderd

Topicstarter
Wussie schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:24:
mjah imo had je daar ook in je andere topic naar kunnen vragen. Mijn vraag is nu; waarom wil je een CSS style als je in dreamweaver alle informatie al hebt staan... Daarnaast moet je zowiezo je hele broncode bij langs om de bestaande opmaak-informatie weg te halen, dus beejte nutteloos imo
Omdat ik 1 website gemaakt heb, en ik wil deze opzet voor nog eens 10 organisaties doen.

Er is aan mij gevraagd, (pas toen website af was) om een css stylesheet erbij te maken (dom he)

En ik had dit ook in mn andere topic geplaatst, maar er kwam een slotje op :P

Thanx voor alle antwoorden

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
mja lijkt mij duidelijk dat je toch ff 'n stylesheet moet schrijven... ik ben er met 0.0 kennis mee begonnen en binnen een uurtje had 'k m af...
hint:
www.w3schools.org -> learn CSS :) dan ben je d'r zo doorheen... suc6 d'r mee =)

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:23:
weet iemand of het mogelijk is als je een website klaar hebt in dreamweaver, om hiervan een css stylesheet te exporteren...
Dit zinnetje snap ik niet. Dreamweaver maakt zelf bijna alle opmaak in CSS. Code copieren en in een .css bestandje plakken en klaar is G-Pits.

De CSS die dreamweaver maakt staat meestal standaard in de HTML code.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:06
Exact. :) .CSS file en verwijzing kopiëren en klaar is Kees. :)

/basic

Volgende keer een topictitle verzinnen die iets meer de lading dekt...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.