Ik heb een site gebouwd met dreamweaver, 1 mainframe, 1 left frame, 1 right frame, 1 upframe en 1 downframe.
De site is gemaakt voor de resolutie van 1024*768, nu is mijn vraag, hoe moet ik het hieronder aanpassen zodat je alléén bij een hogere resolutie dan hierboven, de linker en rechterframe ziet.
Dus kort samengevat, bij 1024-768 wil ik de linker en rechterframe niet zien, en bij een eventuele hogere resolutie wil ik dat die linker en rechterframes wel zichtbaar zijn als opvulling.....
Wie oh wie kan mij hiermee helpen
De site is gemaakt voor de resolutie van 1024*768, nu is mijn vraag, hoe moet ik het hieronder aanpassen zodat je alléén bij een hogere resolutie dan hierboven, de linker en rechterframe ziet.
Dus kort samengevat, bij 1024-768 wil ik de linker en rechterframe niet zien, en bij een eventuele hogere resolutie wil ik dat die linker en rechterframes wel zichtbaar zijn als opvulling.....
Wie oh wie kan mij hiermee helpen
| <frameset rows="13,*" frameborder="NO" border="0" framespacing="0" cols="*"> <frame name="topFrame" scrolling="NO" noresize src="frame_up.html" > <frameset rows="*,13" frameborder="NO" border="0" framespacing="0" cols="*"> <frameset cols="10%,*" framespacing="1" frameborder="NO" border="1" bordercolor="#FFFFFF"> <frame src="frame_left.htm" name="leftFrame" scrolling="NO" noresize> <frameset cols="790,10%" framespacing="1" frameborder="NO" border="1" bordercolor="#FFFFFF"> <frame name="mainFrame" src="frame_main.html"> <frame src="frame_right.htm" name="rightFrame" scrolling="NO" noresize> </frameset> </frameset> <frame name="bottomFrame" scrolling="NO" noresize src="frame_down.html"> </frameset> </frameset> <noframes> <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000"> </body> </noframes> |