Toon posts:

online documenten opmaken en beheren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een oplossing om documenten zoals facturen en offertes online te beheren en ook te maken dmv. templates. Het maakt niet uit hoe het werkt, als het maar werkt onder linux.
Een voordeel zou zijn als ik het gemakkelijk kan integreren in een CMS als bv. Mambo.

Ik heb wel een module gevonden voor Mambo; Docman, waarmee je documenten kan beheren, maar niet mee kan bewerken.

Kent iemand een dergelijke oplossing?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 13:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

En zoek je standaard software of wil je het zelf ontwikkelen?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik weinig tijd heb, zoek ik het liefst standaard software (liefst gratis).

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 13:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Dan heeft dit absoluut niets in Programming & Webscripting te zoeken :) Programming & Webscripting gaat over het zelf programmeren van software.

>> Software Algemeen

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

maar niet mee kan bewerken.
Je doelt op text-based documenten? Dan redt je het met een CMS ook (evt met output naar bijv. ook PDF). Document Management Systems zijn er natuurlijk ook zat, voor elk budget wat wils, maar ook die kunnen geen Word docs aanpassen: natuurlijk wel het proces eromheen begeleiden maar zoals ik het lees bedoel je dat niet?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

bedoel je zoiets als http://www.fckeditor.net/Demo/ ?
Pagina: 1