StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)
* domi235 gaat eens even loeren op www.troublesathome.nl
//edit: Nee, helaas ook daar niks te vinden
[ Voor 15% gewijzigd door domi235 op 02-12-2004 10:08 ]
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Als ik thuis ben zal ik nog is kijken, hopelijk heb je ongelijk want ik vind KaZaA Lite gewoon handig en ik kan er alles vinden wat ik nodig heb.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Verwijderd
[...]Een search op GoT hint mij al dat @home kazaa heeft geblokkeerd
Guess...De laatste paar weken heb ik echt tig verschillende cliënts geprobeerd en allemaal staan zij de hele dag op "connecting". Daar ik mij geen idee heb wat er aan de hand is[...]
Of je hebt misschien wat wijzigingen gemaakt in eoa firewall en daardoor niet meer kan connecten.
[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 02-12-2004 10:58 ]
Ik kan je ook niet echt verder helpen, maar ik kan je wel vertellen dat ik hetzelfde probleem heb (@home). Het is echt bijna onmogelijk om iets binnen te halen via KLite terwijl vrienden met ADSL er geen problemen mee ondervinden. Maar toch, heel soms, lukt het om een mp3tje binnen te halen...tranztaz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:58:
Ja wat bedoel je nou met Guess? bittorrent/DC++ e.d. sharespul doet het allemaal prima, IRC & NNTP ook. En Kazaa doet 0,0niks. Ik zal je zelfs zeggen dat ik Win98,2K & XP helemaal opnieuw heb geinstalleerd (ik heb dus 3 OSjes op mijn HD staan) en in geen van alle doet Kazaa het. Poorten veranderd, niks. Ik zit niet op een firewall of op een router.
Mijn versie is Kazaa Lite K+++ V 2.43.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Maar toen ik in Norton Personal Firewall van "Always Permit" "Manual" maakte,
en het programma alle rechten gaf, werkte het opeens weer
Leave only footprints, take only memories