@home en kazaa lite-versies

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:35
Ik zit met een vaag probleem. Een search op GoT hint mij al dat @home kazaa heeft geblokkeerd, maar is dit ook zo?

De laatste paar weken heb ik echt tig verschillende cliënts geprobeerd en allemaal staan zij de hele dag op "connecting". Daar ik mij geen idee heb wat er aan de hand is, doe ik een beroep op jullie. Poort 80 heb ik al gebruikt, andere poortjes... Het maakt niks.

Op het moment gebruik ik KLR 0.0.7.6E.

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Nu je het zegt... Ik kan al enkele dagen niet connecten met Ares...Dit is echter niet het kazaa netwerk :X

* domi235 gaat eens even loeren op www.troublesathome.nl

//edit: Nee, helaas ook daar niks te vinden

[ Voor 15% gewijzigd door domi235 op 02-12-2004 10:08 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Ik heb eergisteren nog wat gedownload met KaZaA Lite, dus volgensmij doet hij het nog bij mij (ben nu niet thuis dus weet ook niet welke versie ik heb).

Als ik thuis ben zal ik nog is kijken, hopelijk heb je ongelijk want ik vind KaZaA Lite gewoon handig en ik kan er alles vinden wat ik nodig heb.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Een search op GoT hint mij al dat @home kazaa heeft geblokkeerd
[...]
De laatste paar weken heb ik echt tig verschillende cliënts geprobeerd en allemaal staan zij de hele dag op "connecting". Daar ik mij geen idee heb wat er aan de hand is[...]
Guess... |:(

Of je hebt misschien wat wijzigingen gemaakt in eoa firewall en daardoor niet meer kan connecten.

• SkyStreaker
Ja wat bedoel je nou met Guess? bittorrent/DC++ e.d. sharespul doet het allemaal prima, IRC & NNTP ook. En Kazaa doet 0,0niks. Ik zal je zelfs zeggen dat ik Win98,2K & XP helemaal opnieuw heb geinstalleerd (ik heb dus 3 OSjes op mijn HD staan) en in geen van alle doet Kazaa het. Poorten veranderd, niks. Ik zit niet op een firewall of op een router.

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 02-12-2004 10:58 ]

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
tranztaz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 10:58:
Ja wat bedoel je nou met Guess? bittorrent/DC++ e.d. sharespul doet het allemaal prima, IRC & NNTP ook. En Kazaa doet 0,0niks. Ik zal je zelfs zeggen dat ik Win98,2K & XP helemaal opnieuw heb geinstalleerd (ik heb dus 3 OSjes op mijn HD staan) en in geen van alle doet Kazaa het. Poorten veranderd, niks. Ik zit niet op een firewall of op een router.
Ik kan je ook niet echt verder helpen, maar ik kan je wel vertellen dat ik hetzelfde probleem heb (@home). Het is echt bijna onmogelijk om iets binnen te halen via KLite terwijl vrienden met ADSL er geen problemen mee ondervinden. Maar toch, heel soms, lukt het om een mp3tje binnen te halen...

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Bij mij werkt kazaa dus nog wel gewoon (heb ook @home)

Mijn versie is Kazaa Lite K+++ V 2.43.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:03
Kazaa en ares hier ook down

Leuk nieuwe knoppen B)

• domi235
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Ik heb het probleem al van voor vorige week woensdag, dus aan die DHCP storing van @home kan het niet liggen (is ook niet echt logisch) tranztaz, had jij het probleem al voor vorige woensdag?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• SkyStreaker
Helaas al veeeeer voor vorige Woensdag, een maandje of wat...

• Laurenz
  • Laatst online: 22-05 17:35
Ik had hetzelfde probleem, nadat ik een reinstall had gedaan..
Maar toen ik in Norton Personal Firewall van "Always Permit" "Manual" maakte,
en het programma alle rechten gaf, werkte het opeens weer :?

Leave only footprints, take only memories

Pagina: 1