Toon posts:

[XP] Desktop.html

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben nieuw hier.

Ik heb het volgende probleem.
Als ik mijn computer aan leg (XP) krijg ik geen achtergrond scherm meer het is een html met allemaal reclame erop voor anti-spyware.
Ik heb mijn pc gecheckt op spy ware (deze is nu clean) en op virussen (ook clean) maar ik kan deze html niet wegkrijgen. Ook in mijn regedit niet.

Wie kan mij helpen?
Thx

8)7

Verwijderd

Misschien helpt het om gewoon je achtergrond te veranderen bij je eigenschappen van bureaublad ?

• Haploid
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-12-2021

Haploid

Doh!

Ga naar Start, Settings, Control panel, Display properties. Kies daar het tabblad Web en zorg dat de optie Show web content... uitstaat. Als het goed is, dan kan je anti-spyware programma het dan wel weghalen.

Hey, I came here to be drugged, electrocuted and probed, not insulted.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waar heb je mee op spyware gecheckt dan? Niet alle spyware tools zijn even goed. SpyBot Search & Destroy van Webroot is wel een goede iig :)
En welke virusscanner gebruik je?
Overigens geldt voor beide: is je scanner wel up2date :?
En het uitzetten van de Active Desktop wil ook wel helpen btw ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Spy Sweeper en de online scan van trendmicro
Maar ik vind geen spyware en virussen meer

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

KriskeThe2nd,

Kijk eventjes in het mooie Beveiliging & Virussen - daar hoort je vraag vermoedelijk meer thuis. In dat forum staat ook een FAQ met uitleg hoe je dit soort problemen kan oplossen.

Mocht je er met die FAQ niet uit komen, open dan gerust een nieuw topic in Beveiliging & Virussen - maar let wel op dat je topic wat je daar start voldoet aan de regels zoals die opgesteld zijn in Beveiliging & Virussen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.