Toon posts:

PC wil niet meer ;-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik haal net twee harddisk coolers uit m'n PC (ik had net ergens gelezen dat dat onzin zou zijn). Lijkt mij op zich een vrij onschuldige ingreep. Alles weer netjes aangesloten, maar nu blijft het systeem na het opspinnen van de harddisks al hangen.

Alle ledjes branden, maar nix reageert (eject-knoppen CD-drives, reset-switch enz.)
Uit- en aanzetten helpt ook al niet.

Trouwens als ik de powercable op m'n voeding aansluit, gaat de PC al aan. Dit is ook wel eigenaardig volgens mij ....

Ik ga wel weer verder zoeken / kloten ..
en hou de reacties in de gaten vanaf een andere machine ....

Thnx in advance ...

Verwijderd

Topicstarter
Zo, de meest rigoreuze manier heeft weer z'n vruchten afgeworpen:

- flatcables los
- stroomkabels los
- kaarten + geheugen eruit en erin

Alles weer opnieuw aansluiten en probleem opgelost.

Blijft vreemd, maar ja :?

Verwijderd

Zal wel iets los hebben gezeten.

Verwijderd

Wat betreft het aangaan als je de kabel erop doet, moet je even de instellingen in je powermanagement controleren

Verwijderd

Wie gaat er dan ook met z'n harddisk klooien, dat ding is dan meteen naar de klooie!!
Nieuwe kopuhh!!

Verwijderd

Topicstarter
PC Freak

Ik heb niet met m'n HD's zitten kloten, hoor.

Het waren van die losse dingen met twee CPU-fannetjes erin. Die had ik zelf onder de HDD geschroeft en ze konden er zo weer af.

Daarom vonnik 't zo vreemd ...

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik denk dat je perongeluk wat electronica van je harddisk kortsloot met een onhandig geplaatst schroefje ofzo :).
Daar gaan ze een beetje van flippen namelijk.

[edit: gaan stond wel leuk in die laatste zin :)]

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Pagina: 1