Toon posts:

Statistiek: Kans op minder vrije dagen..:)

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als je de puntjes zou moeten invullen, wat zou er komen te staan,
het is te vroeg voor me en mijn statistiek cijfers vielen behoorlijk
tegen, dus ik hoop dat iemand een oplossing heeft..

Dit jaar vallen zowel eerste als twee kerstdag en nieuwjaarsdag in het weekend. Dat is pure pech: dit gebeurd slechts een op de ... jaar. Gemiddeld gesproken leveren deze drie dagen ons ... vrije dagen op

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-12-2025

Dentheman

Zie signature

Op mijn moeders werk verrekenen ze dit mee in je vrije dagen, dus als bv. kerst in een weekend valt, krijg je er 2 dagen bij.

Zie ondertitel

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Een dag die altijd op dezelfde datum valt levert gemiddeld genomen 5/7 vrije dag op (5 keer valt de datum op een doordeweekse dag, 2 keer op een weekenddag). 3 dagen levert je dus 15/7 (ongeveer 2) vrije dagen op.
Dat kerst en nieuwjaar van het volgend jaar allemaal in het weekend vallen gebeurt gemiddeld eens in de 7 jaar. Soms duurt het wat langer, soms wat korter (door de schrikkeljaren). Volgende keer is 2010, dan moeten we tot 2021 wachten.

Om nog even verder te gaan op het gezeik 'waa! Kerst en Nieuwjaar valt dit jaar helemaal in het weekend!': gemiddeld genomen krijg je door de wettelijk vastgestelde feestdagen 6 vrije dagen. Het ene jaar wat meer, het andere wat minder.

[ Voor 28% gewijzigd door Maasluip op 02-12-2004 09:16 ]

Signatures zijn voor boomers.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Sorry, maar dit is echt te eenvoudig huiswerk, dat je zelf moet doen met behulp van je boek of met klasgenoten moet overleggen om het goede antwoord te begrijpen. We zijn hier geen huiswerkhulpforum.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.