Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Signature regelafstand en kleur

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views sinds 30-01-2008

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Het is niet echt een bug-report of een feature-request, maar ik wou vragen of de regelafstand in de signatures iets kleiner mag. Dit voor de mensen die tekeningetjes in hun sig hebben. Nu het lettertype verkleind is (waardoor veel sigs zijn vervormd, dus w.m.b. mag die ook weer terug), zijn die tekeningen niet echt meer een mooi geheel.

Verder zou ik het ook fijn vinden als de signature een iets donkerdere kleur kan krijgen, want momenteel lees je er zowat overheen omdat hij zo onopvallend is!

• 215821
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-05-2020

215821

pro lurker

Ik heb ook wat opmerkingen over het gebruikte lettertype en corpsgrootte, en zou het graag veranderd zien worden.
Ten eerste is het inderdaad te licht. Grijs op wit is niet duidelijk, helemaal omdat (2e punt) het lettertype al heel klein is. Het leest gewoon niet lekker. Nu zijn sigs ook niet bedoeld om uitgebreid te lezen ;) , maar nu zijn ze bijna onzichtbaar.
Door (denk ik) dit kleine lettertype en de kleur, zijn (3e punt) verschillen tussen bold en niet-bold ook niet zichtbaar.
Het feit dat sommige sigs vern**kt worden door de nieuwe template is eigenlijk een non-argument, daarom ga ik er verder niet op in. Maar als het eventueel aangepast gaat worden, en de sigs komen er wel weer fatsoenlijk uit, is het zeker geen nadeel :P .

Maar ik zou dus graag zien dat het lettertype aangepast wordt. Ik neem aan dat de sigs hetzelfde lettertype gebruiken als de rest van de template (koppen/tekst/etc.)? Dan zou het waarschijnlijk niet wenselijk zijn om een compleet ander lettertype te nemen. Wellicht is een iets hogere corpsgrootte dan een betere oplossing. Dat lost in ieder geval het probleem van leesbaarheid en hopelijk ook boldheid op. En ik snap dat je minder aandacht wilt leggen op de sig en meer op de post, en daarom voor grijs hebt gekozen. Maar met dit lettertype en deze grootte is het echt niet leesbaar.

2-0-2-2-0-2-0-0-12-12-12-0-2-0-2-2-0-2-0-0-12-12
-----------------------------------------------------------

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het lettertype is imho geen probleem; juist als je dat afwijkend gaat maken zal het er niet meer uitzien. Een pixeltje groter is echter misschien wel een optie.

lokaal testje:

Intentionally left blank

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Is het nu aangepast ofzo, want ik moet eerlijk zeggen dat ik geen enkel probleem heb met de kleur of grootte. Ook de algemene leesbaarheid er van is goed op mijn monitor :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ik heb in mijn vorige post een stukje CSS gestopt zodat ik het in dit topic kan testen :)

Intentionally left blank

• 215821
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-05-2020

215821

pro lurker

crisp schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:01:
ik heb in mijn vorige post een stukje CSS gestopt zodat ik het in dit topic kan testen :)
Ik zag het. Ik had ook tijdelijk mijn sig aangepast, en bold zie je nu wel duidelijk(er). Ook vind ik hem beter opvallen en duidelijker te lezen.
Ik ben er in ieder geval content mee.

offtopic:
en mijn sig ziet er al een stuk beter uit, misschien is hij nu wel te redden :>

Nu nog de om-en-om kleur er in, en hij is echt helemaal perfect O-) .

[ Voor 16% gewijzigd door 215821 op 02-12-2004 16:24 ]

2-0-2-2-0-2-0-0-12-12-12-0-2-0-2-2-0-2-0-0-12-12

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

lokaal fixed dus :)