'K heb nu m'n fsb op 133 draaien (6*133=798). Als ik mijn Fsb nog hoger zou zetten, zou dat dan gevaarlijk kunnen zijn voor mijn AGP-bus snelheid / PCI-bus snelheid of iets anders????? Heb geen idee
of het nog hoger kan en wil het graag weten
helemaal niemand een idee of gewoon geen zin om te antwoorden????
Probeer het gewoon, meestal werkt je geheugen eerder tegen, als dat ook overgeklokt wordt.
Volgens mij is er nog niet veel PCI spul 'kapotgeklokt'.
Volgens mij is er nog niet veel PCI spul 'kapotgeklokt'.
Je hardeschijf kan gevoel zijn voor hogere bus snelheden...
Belangrijke (en niet belangrijke) gegevens op je hardeschijf komen in gevaar...
Belangrijke (en niet belangrijke) gegevens op je hardeschijf komen in gevaar...
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
kan mak hoger
acidburn draait met een bus van 140 op een bx chipset :)(apg een kleine 93.33 Mhz)
dus het is goed te doen om hoger te gaan
ik denk zelfs (als de cpu het trekt) dat jij hoger kan doordat je agp een betere diveder heeft :)met een bus van 140 zou jou agp die op 66 hoort te draaien op 70 Mhz draaien en dat kan weinig kwaat en je pc draait dan op 35 MHz in plaats van 33 dus dat is ook zeer goed te doen
acidburn draait met een bus van 140 op een bx chipset :)(apg een kleine 93.33 Mhz)
dus het is goed te doen om hoger te gaan
ik denk zelfs (als de cpu het trekt) dat jij hoger kan doordat je agp een betere diveder heeft :)met een bus van 140 zou jou agp die op 66 hoort te draaien op 70 Mhz draaien en dat kan weinig kwaat en je pc draait dan op 35 MHz in plaats van 33 dus dat is ook zeer goed te doen
Verwijderd
mee eens... klokken die hap 
ik bedoel, met me ouwe bak was het ook altijd maar gokken... mar wel veel lol aan gehad, coclusie: KLOKKEN !!
ik bedoel, met me ouwe bak was het ook altijd maar gokken... mar wel veel lol aan gehad, coclusie: KLOKKEN !!
Pagina: 1