God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...
ik heb bij mijn vorige camera (A 70) die lenzen gekocht en ze bevielen redelijk, mijn fisheyelens sloot alleen niet echt mooi aan en de foto's die ze maakten waren niet zo super als mijn Canon lens die ik erna gekocht heb.
Maar het kost ook gewoon wienig
Maar het kost ook gewoon wienig
niemand anders???
Nouja, zonder linkje of aanvullende informatie (wat voor merk lenzen bijvoorbeeldThe FLow schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:36:
niemand anders???
Tsja, de polarizer en de wideangle lens zullen wel een beetje vignetteren en de lenzen zullen wellicht niet erg scherp zijn, maar voor $90 kun je je er geen buil aan vallen IMO. Tenzij je natuurlijk met 6 kinderen en 3 vrouwen moet leven van anderhalve krantenwijk
Verwijderd
lol @ koraks.
Wat vind je zelf belangrijk aan de foto's? Schiet je alles altijd op de hoogste kwaliteit en kijk je heel kritisch naar je foto's of is het meer een hobby voor ernaast. In het laatste geval kopen die handel, in het andere geval, koop origineel.
Wat vind je zelf belangrijk aan de foto's? Schiet je alles altijd op de hoogste kwaliteit en kijk je heel kritisch naar je foto's of is het meer een hobby voor ernaast. In het laatste geval kopen die handel, in het andere geval, koop origineel.
Pagina: 1