Goedkope lenzen van Ebay goed of slecht

Pagina: 1
Acties:

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

Topicstarter
Ik wil graag nieuwe lenzen voor mijn Canon Powershot A80, alleen kan ik die in Nederland kopen voor 100 e per lens van Canon zelf, of via ebay waar ik een lenzen pakket kan kopen van rond de 90 e. Dan heb ik een telelens, een groothoeklens of fisheyelens, macro lensadapter, en een lens tupe adapter.

Nou snap ik dat kwaliteit sowieso minder is dan de eigen lenzen van Canon, maar zijn ze opzich prima? Heeft iemand deze wel eens gekocht of foto's hiervan gezien?

Greetz The Flow

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb bij mijn vorige camera (A 70) die lenzen gekocht en ze bevielen redelijk, mijn fisheyelens sloot alleen niet echt mooi aan en de foto's die ze maakten waren niet zo super als mijn Canon lens die ik erna gekocht heb.

Maar het kost ook gewoon wienig :)

• The Flow

The Flow

I am the greatest

Topicstarter
niemand anders???

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nouja, zonder linkje of aanvullende informatie (wat voor merk lenzen bijvoorbeeld 8)7 ) kunnen we weinig commentaar geven he ;)

• The Flow

The Flow

I am the greatest

Topicstarter
sorry idd, het gaat om deze lenzen...

http://cgi.ebay.com/ws/eB...0066&item=3856165983&rd=1

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Tsja, de polarizer en de wideangle lens zullen wel een beetje vignetteren en de lenzen zullen wellicht niet erg scherp zijn, maar voor $90 kun je je er geen buil aan vallen IMO. Tenzij je natuurlijk met 6 kinderen en 3 vrouwen moet leven van anderhalve krantenwijk :)

Verwijderd

lol @ koraks.

Wat vind je zelf belangrijk aan de foto's? Schiet je alles altijd op de hoogste kwaliteit en kijk je heel kritisch naar je foto's of is het meer een hobby voor ernaast. In het laatste geval kopen die handel, in het andere geval, koop origineel.
Pagina: 1