Toon posts:

Keuzes keuzes wat een luxe probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een beetje gaan experimenteren met massive overklokken doormiddel van waterkoeling etc. Maar wat voor cpu en mobo moet ik dan hebben. Geld maakt niet uit maar wat belangrijker is dat hij goed te overklokken is!!! heeft iemand daar ook nog wat tips voor. Misschien tweakers die dit pas ook nog gedaan hebben?

Verwijderd

ik denk als je puur %jes winst wil dat je een duron moet hebben..
met asus a7v of abit kt7 mobo

thunderbird is ook een optie

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Duron, of Celeron, maar gezien de prijs, Duron.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Kan je trouwens veel meer Mhz winst maken met een waterkoeling dan met gewoon lucht koeling? En wat voor kast moet ik hebben? met oog op waterkoeling

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 13:23 schreef Rookie000 het volgende:.......En wat voor kast moet ik hebben? met oog op waterkoeling
:) een zo groot mogelijke kast, open en in een stelling :)

Het is niet gezegd dat extreme koeling de maximale overlock ver beinvloedt. Een stukje maar niet echt veel.

Het grootste resultaat is dat de boel makkelijker koel te houden is waardoor het langer meegaat.

En waterkoeling kan fluisterstil zijn, wat je van luchtkoeling niet bepaald makkelijk voor elkaar krijgt. :P

Verwijderd

Topicstarter
Heb je nog tips wat voor waterpomp en andere onderdelen ik moet nemen? en weet je misschien een leuke kast die groot genoeg is?
Pagina: 1