[Memtest86] veel errors op dezelfde plek, welk ram is fout?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-02 21:37
Heb 2 ram modules en krijg random BSoD's, dus had ff op het forum gekeken en memtest gedraaid...

Het 1 256 MB ram module(primair slot) (weet details niet) en 1 512 mb(2e slot)

De fout bevindt zich continu op 558.8 of 558.9 MB, waardoor bijna alle tests(behalve test 5(op het eind kwamen er nog 3 of 4) ).

Nu weet ik niet welke van de 2 geheugenmodules ik moet vervangen...

Graag jullie interlectuele antwoord erop.

Greetz.

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Verwijderd

ik zou eens testen met alleen de 256 en een keer met alleen de 512 in je computer, zo weet je of één van beide of beide kapot zijn.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Test je geheugen eens met Windows Memory Diagnostic: http://oca.microsoft.com/en/windiag.asp

Ik had bij aankoop van mijn computer ook errors in Memtest. Een jaar later kwam een nieuwe versie uit, en nu heb ik geen errors meer in Memtest.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Maak eens gebruik van de menselijke logica en test de reepjes afzonderlijk met memtest :)

Verwijderd

Inderdaad wat is dit voor domme vraag :?
Afzonderlijk testen levert natuurlijk altijd het antwoord op de vraag die je stelde; welke van de twee is kapot?
Graag jullie interlectuele antwoord erop.
Als je niet weet hoe je het spelt gebruik het dan niet, staat niet zo slim 8)7 Het is intellectuele.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OK, lijkt me wel duidelijk zo ;)

Mocht je in het vervolg (weer) tegen problemen aanlopen, neem wel eerst de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum door. Hier in PMG zijn dat dus PMG FAQ resp PMG Beleid. Daarin had je o.a. de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kunnen vinden, waaraan je in principe al genoeg zou moeten hebben om PC problemen te troubleshooten :Y)

[ Voor 85% gewijzigd door BalusC op 02-12-2004 11:15 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.