Toon posts:

Algemene modding vragen ((9700 pro))

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb paar dagen terug een club3d 9700 pro gekocht met zalman passive koeling (pd80 zo iets).

Ik gebruik ATITool om de core/mem wat op te schroeven. Nou zie ik op internet sommige waardes staan van 375/350. Maar is dat haalbaar met een zalman koeling?

En elke keer als ik mijn comp opnieuw opstart staan de default waardes er weer 325/310 is het daarom niet slecht voor de kaart als je die waardes in 1 keer een stuk omhoog gooit?

En dan nog iets als je met ATITool op artifacts gaat controleren en hij komt ze tegen heeft dat iets te maken met de temperatuur van de kaart?

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Verwijderd

Probeer gewoon uit, tot wat haalbaar is. Het hele doel van overclocken is het uitvogelen tot hoe ver je komen kan. Wie weet haal je de 400 wel. En klok anders eens anders over, of flash z'n bios met aangepaste waardes.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het gerust uitproberen maar hoe weet ik als ik het op bijv op 350/325 heb staan dat de kaart niet te warm word en op een gegeven moment kapot gaat?

En daarom wil ik graag weten ofdat artifacts in verband staan met te hoge temperatuur van de kaart.

Verwijderd

Euh, dat lijkt me toch logisch? Dat staat ook in de faq toch? Of heb je die niet gelezen?

Als hij heet wordt gaat hij niet zomaar stuk, je hebt er als het goed is toch immers koeling op?