Toon posts:

winamp visualisers in frame

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik heb hier een tijdje aan het zoeken geweest maar vond geen antwoord.
IK heb een persoonlijke site die uit verschillende frames bestaat. Regelmatig zend ik live een mix uit via die site. Nu zou ik graag hebben dat er in een frame een muziekplayer is, in eenn ander frame mijn webcam en dan in een derde frame winamp visualisers die aangestuurd worden door hetgene ik draai op die moment. De muziekplayer en de webcam zijn al in orde, ik heb enkel dus nog een probleem met de visualisers. Kan iemand me helpen? is dit mogelijk?

• GoddXX2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-03 11:14
zonder heeeel erg veel moeite? nee :)

Je zou iets in Java kunnen maken, al vraag ik me af of dat mogelijk is ism geluid etc...

Verwijderd

Topicstarter
En stel nu dat er enkel willekeurige visualisers in een frame zouden komen? Dus niet aangestuurd door muziek? Is dat mogelijk?

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:37

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Dan heb je het over een gif-animatie :)

Je zou Flash kunnen gebruiken. Zoek maar eens op google.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Ik heb zoiets op mijn 'oude' site...

http://www.i-love-techno.nl/website/

alleen de muziek zit dan wel in Flash

Zoek eens op flashkit

[ Voor 15% gewijzigd door ilovetechno op 02-12-2004 11:19 ]

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 15:14

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

dat kan wel hoor,

de winamp visualiser gedraagt zich als een videowindow, hij kan dingen als overlay ed. Dat betekend ook dat ie als 'videostream' geleze kan worden. Je kunt hem dus bijvoorbeeld door porten naar msn, maar dus ook naar een website.

Daarvoor heb je iets van een streaming server nodig, ik gebruikte vroeger die van windows (die nu alleen nog maar geleverd wordt binnen windows server 2003) die je laat kiezen tussen de verschillende beschikbare streams (pctv kaart, windows visualiser, webcam etc) deze kun je vervolgens doorporten naar een windows player.

Het is wel zoeken, maar het moet nog steeds mogelijk zijn

Stoer; Marduq

Verwijderd

Topicstarter
Prammenhanger schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:14:
Dan heb je het over een gif-animatie :)

Je zou Flash kunnen gebruiken. Zoek maar eens op google.
Dit is toch niet wat ik zoek hoor... ik wil echt de prachtige visualisaties van winamp bv op een frame krijgen en niet gewoon een equalizertje... Eigenlijk wordt ik tijdens mijn DJ set ook VJ :D

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:37

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Over wat voor visualisaties heb je het dan? Ik ging ervan uit dat je gewoon de balkjes die de tonen aangeven bedoelde. Jij hebt het blijkbaar over de 'wave'-effecten in de winamp-browser?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Prammenhanger schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:46:
Over wat voor visualisaties heb je het dan? Ik ging ervan uit dat je gewoon de balkjes die de tonen aangeven bedoelde. Jij hebt het blijkbaar over de 'wave'-effecten in de winamp-browser?
juist ja , die "wave" effecten bedoel ik... ik wist niet dat die zo noemde...

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 15:14

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:23:
[...]

Dit is toch niet wat ik zoek hoor... ik wil echt de prachtige visualisaties van winamp bv op een frame krijgen en niet gewoon een equalizertje... Eigenlijk wordt ik tijdens mijn DJ set ook VJ :D
Winampvisualisaties != veejayen

Bij lange na niet zelfs.

Stoer; Marduq

Verwijderd

Topicstarter
XangadiX schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 23:51:
[...]

Winampvisualisaties != veejayen

Bij lange na niet zelfs.
Je hebt gelijk, technisch gezien niet... maar je weet wel wat ik wil bedoelen....
Weet niemand hier gene concreet antwoord op?
Pagina: 1