Ik heb een aantal weken terug een nieuwe computer aangeschaft, en gisteren werd m'n beeldscherm opeens langzamerhand zwart. Toen het pikkedonker was (lees pikzwart) heb ik de PC uitgezet, opnieuw opgestart.. maar dit had geen effect. Vervolgens een nachtje laten rusten, zet hem vanmorgen aan.. en het beeld is veeeeeel te licht. Alsof het opgeladen heeft oid. Na een tijdje te gebruiken wordt het weer donkerder. Heb het nu een dag laten rusten, windows opnieuw geinstalleerd, videokaart drivers opnieuw geinstalleerd.. het systeem was overclocked, heb alles nu weer op originele snelheid staan.. Alles geprobeerd. Terwijl ik dit bericht typ begint m'n scherm van bijna wit (opgeladen) al naar donkergrijs/zwart (leeggelopen?) te kleuren, en krijg ik moeite om te lezen wat ik zelf typ. Zodra ik de monitorkabel uit de videokaart trek, krijg ik een scherm met de goede kleur wat zegt "No signal". Dus lijkt het mij dat het niet aan het scherm kan liggen. (Casemaster 1769WP 17") Ik heb een XFX Geforce 6800GT met dual DVI.. dit lijkt mij de kwaaddoener. De videokaart is slechts 1,5 maand oud..
Iemand die dit probleem herkent? Nog beter wanneer iemand eventueel een oplossing weet.. Met grote lanparties voor de deur kan ik dit niet gebruiken.
Alvast bedankt,
Stefan Schuilenburg
Iemand die dit probleem herkent? Nog beter wanneer iemand eventueel een oplossing weet.. Met grote lanparties voor de deur kan ik dit niet gebruiken.
Alvast bedankt,
Stefan Schuilenburg
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 23:23 . Reden: Even iets aangepast ]