Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] diverse foutjes in menubalk

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://microkid.demon.nl/images/balkbug.jpg

1) de menukeuzes staan in het rode gedeelte. Maar als je met je muis in het zwarte gedeelte onder een menunaakm klikt, verschijnt het menu ook al.
2) bij bookmarks staat de zwarte tekst BOOK tussen het menu door, zie plaatje.
3) Er is geen lege ruimte bovenaan het scherm, waardoor de menukeuzes angstvallig dicht bij de tabjes van Firefox staan. Daardoor klik ik nog wel eens per ongeluk op het tabje achter Active Topics ipv op Active Topics. Kan er een extra stukje grijs (zelfde breedte als het rode stuk) boven het rode stuk komen? Net zoals onderaan de pagina?

Ik gebruik dus FireFox 1.0

[ Voor 22% gewijzigd door Microkid op 01-12-2004 23:11 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

1) da's by design; de FP heeft dat ook
2) Find gebruikt en gezocht op 'book' oid? Firefox maakt dan ook de hidden tekst achter de menu-image zichtbaar ondanks dat hij met CSS als unselectable gemarkeerd is - een FF bugje dus
3) Ik zie het probleem daarvan niet zo. Ten eerste heb je daar dan ook op de frontpage problemen mee, en daar heb ik nog nooit iemand over gehoord, en ten tweede moet je wel erg bibberende handen hebben wil je of de tab of het menu missen...

Intentionally left blank

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
crisp schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:15:
3) Ik zie het probleem daarvan niet zo. Ten eerste heb je daar dan ook op de frontpage problemen mee, en daar heb ik nog nooit iemand over gehoord, en ten tweede moet je wel erg bibberende handen hebben wil je of de tab of het menu missen...
Temeer daar je dus ook op het zwarte gedeelte kan richten en niet per sé op de menutekst hoeft te klikken :) .

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

dus geen bugs...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.