Toon posts:

x600xt anti-aliasing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een x600xt en need for speed underground 2.
Met mijn radeon 9600xt ging dit op 1024x768 perfect met ALLES op high.
Met de nieuwe x600xt PCI-Express (Zou beter en iets sneller moeten zijn)

kan ik elke resolutie aan met alles op high BEHALVE de anti-aliasing.
Zet ik deze ook maar aan dan is het feestje afgelopen...

Ik kan niks vinden dat me helpt en ben al de hele dag bezig.
Heb de catalyst van ati en van sapphire geprobeert maar nog niks.

Heb mijn bios geflashed en nog niks, (heb een P5GD1 moederbord)

Het betreft de Sapphire PCI-Express x600XT videokaart 256MB

Ik draai op Window XP SP-2 compleet met alle update's

Hoop dat iemand een oplossing weet, wordt nu een beetje gek en gek... dat hij het alleen bij anti-aliasing doet... snap ik ook niet *snif*

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmmmmm

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Heb je ook je pc geformatteerd toen je van kaart wisselde? Dit kan ERG veel uitmaken voor de performance (Bij mij iig wel toen ik van een 9700 naar een X800 ging)

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

lijkt me puur een driver probleem, zal wel een kinderziekte zijn van pci-expres he...
nieuwste drivers gedownload??? of anders moet je ff omega drivers downloaden...

MSI GX660R for the win!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:22

sapphire

Die-hard pruts0r

opzich zou het niet veel uit moeten maken aangezien beide kaarten emt catalyst drivers werken. Maar Windoos vind het meestal niet zo leuk als je HW vervangt, dus meestal helpt een verse installatie wel :)

Gabriël AM5

• Buck Naked
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-08 00:23
Ik weet niet of je al op de hoogte bent, maar de X600XT is gewoon een 9600XT op PCI-X met 40MHz extra snelheid op de memory.
Overigens is Ati totaal niet goed op PCI-X en haalt bijvoorbeeld een X800XT op PCI-X minder fps dan een X800XT op AGP.

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 23:13

4VAlien

Intarweb!

Maar antialiasing is geen operatie die de bus flink belast. Het is gewoon de framebuffer samplen. Hoe gaat het in andere spellen?

Verwijderd

Topicstarter
Starwars Battlefront net geprobeert en daar kan ik wel ALLES op high spelen... vreemd.

het is trouwens wel een shone installatie dus...

maar ik zal eens zoeken of ik een link kan vinden voor OMEGA drivers, had er nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn hehe

Verwijderd

Buck naked:

Je liegt over het niet goed zijn van ATI op PCI-E (PCI-X is voor servers, en gewoon 64bit/133MHz PCI). Dat maakt geen donder uit.

Wat wel waar is is dat die ATI kaart inderdaad "slechts" de PCI-E variant is van z'n broertje wat 9600XT heet. Beetje ongelukkige naamgeving, en de 256MB variant is in die generatie kaarten over het algemeen de tragere kaart.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 14:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar zijn hier mensen die need for speed underground 2 met een x600XT spelen met ALLES voluit en op resolutie van 1024x768 ?
Pagina: 1