Toon posts:

Als je mod moet je op "Beoordeling Insturen" klikken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
First post op dit forum dus vergeef me als het niet helemaal conform de standaard is of zelfs niet op de juiste plek staat...

Anywayz,
Waar het om gaat is het volgende : De reacties die je mod worden niet meegenomen als je in plaats van "Beoordeling Insturen" knop er voor kiest om bijv door te gaan naar het volgende draadje doormiddel van het pulldown menu.

Ik lees de reacties en meestal geef ik mod punten (of niet) aan een x aantal post's naarmate ik verder naar beneden scroll. Aangezien er ondertussen al een hele discussie aan de gang is, is het wel zo prettig om in een keer te kunnen modden en door te kunnen lezen...
Als je je beoordeling instuurt kom je vervolgens op de "Reacties modereren" pagina uit, daar door moet je weer 'helemaal' terug ...

Hebben meer mensen dit of snap ik het nou gewoon niet ? :?

Ps.
Mischien een beetje een wazig verhaal, maar vrees niet , ik heb me door alle FAQ's en Documentatie heen geworsteld(t) en weet : Screenshots zeggen meer dan dan duizend woorden, dus die wil ik op veroek wel even maken.

Gr,
Mr. Prutser

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Zoals jij het beschrijft hoort het inderdaad te werken, maar welke verbetering stel je voor? M.a.w.: hoe zou jij het graag zien?

Professioneel Hyves-weigeraar

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:45

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:44:
Als je je beoordeling instuurt kom je vervolgens op de "Reacties modereren" pagina uit, daar door moet je weer 'helemaal' terug ...
No worry's, het is duidelijk ;). Maar je hoeft dan alleen op het grote linkje te klinken wat er dan komt te staan en je bent terug op de pagina waar je was :)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
We Are Borg schreef op donderdag 02 december 2004 @ 07:26:
[...]
No worry's, het is duidelijk ;). Maar je hoeft dan alleen op het grote linkje te klinken wat er dan komt te staan en je bent terug op de pagina waar je was :)
Maar het is nog steeds een beetje omslachtig, vind ik..

* anandus irriteert zich er ook aan.

Soms kom je een post tegen die je gewoon omhoog of omlaag móet modereren, en dan moet je daarna eerst naar beneden, knopje indrukken, op linkje klikken, zoeken waar je bent, en doorgaan.
(Soms modereer ik maar 1 of een paar posts, dat weet ik nooit, zodoende)

[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 02-12-2004 07:30 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
@ Wouter Tinus
Wouter Tinus schreef op woensdag 01 december 2004 @ 23:51:
Zoals jij het beschrijft hoort het inderdaad te werken, maar welke verbetering stel je voor? M.a.w.: hoe zou jij het graag zien?
Ik stel voor om het zo te maken dan als je gemodd heb en je door wil gaan naar de volgende pagina de punten direct uitgedeeld worden.

Of is dit dan té kort door de bocht?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat zou op zich wel makkelijker zijn, maar ik weet niet of het technisch haalbaar is om met een klik op een link én een form te submitten naar de ene pagina, én de browser naar een andere pagina te laten navigeren :). Er zijn wel trucs voor te bedenken om dat te omzeilen (redirecten vanaf het modoverzicht, of moderaties direct in het reactiescript verwerken), maar een devver kan beter beoordelen of dat wenselijk is.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of het technisch haalbaar is om met een klik op een link én een form te submitten naar de ene pagina, én de browser naar een andere pagina te laten navigeren :).
:/ ..... Goed punt...

Mischien is het een idee uit te zoeken of er meer mensen zijn die zich in een eventuele aanpassing kunnen vinden?

Dan kunnen de devvers zich er daarna aan wagen... :*)
Pagina: 1