Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] "new topic" knopje bovenaan

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Even naar aanleiding van:
elevator schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:22:
Die new topic knop is alleen boven aan beschikbaar - en daar is de kans al heel wat kleiner dat je een reply wou maken. Onderaan is die knop nog wel weg :)
elevator schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:29:
Op zich is het streven natuurlijk om een 'perfecte' template te maken - en dus moet je (maar ik ben geen devver :+ ) alle bugs gewoon melden en over laten aan de devvers om te zien wat ze er mee willen doen :)
Als je in je prefs aangevinkt hebt dat je de volgorde van berichten om wilt draaien op GoT, is het imo nogsteeds heel makkelijk om op "new topic" te klikken ipv op "post reply." Zou de "new topic" knop dan niet ook naar beneden moeten verhuizen als de berichten omgedraaid zijn? :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

tsja, is op zich wel logisch, maar ik vind het geen showstopper ;)

Intentionally left blank

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Nope, ik ook niet, ik moest het alleen hier melden van elevator :+

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Ach ja, wat heeft het new post knopje uberhaupt te zoeken in een ander topic, het hoort naar mijn idee alleen thuis in de topiclijst van het forum waar je in zit (waar het knopje ook al staat).

Maar ja, het doet ook geen kwaad waar het staat, ik gebruik het alleen zelf niet vanuit die plaats, als ik een nieuw topic wil starten gebeurd dat gewoon zelden net als ik in een ander topic zit. Kan me wel voorstellen dat je net in een topic zit na een zoektoch en dan een vraag wilt stellen die er mee te maken heeft dat je dan meteen in het goede subforum zou moeten zitten... Maar eigenlijk....

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

geen echte issue dus ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.