Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tweakers] Punt in duizendtallen bij aantal postings

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 17:12
Vroegah, toen GoT nog std paars was, kan mij nog herineren dat er een . (punt/dot/whaterver) tussen de duizendtallen (bij het aantal postings in MyReact) werd geintroduceerd. Baanbrekend toendertijd, maar tot mijn grote verbazing zag ik dat dit niet het geval was in de huidige template 'Tweakers'.

Soms komt het wel voor. Ik ben een eigen onderzoek gestart en ben tot de conclusie gekomen dat er wel een . wordt geplaatst waneer het aantal postings groter is dan 10.000 (<- die . dus). Bij mijn huidige aantal postings (op het moment van schrijven: 1254 (<- daar is die . dus niet)) zit er bij mij geen . tussen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

er is inderdaad besloten pas bij getallen >= 10.000 een punt te gaan plaatsen

Intentionally left blank

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 09:55

Steve

Krokodil \o/

Een scheidingsteken (punt of spatie) tussen de duizendtallen wordt inderdaad pas geplaatst vanaf vijf cijfers, 10.000 en hoger dus. Mooi voorbeeld daarvan vind je in jaartallen terug: we hebben het over het jaar 2000 en niet over 2.000 :).

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 17:12
Oke thnx, dan is het duidelijk. Maar het viel mij op, omdat het voorkwam bij de GoT template vandaar mijn vraag/opmerking.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

:)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.