Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Pocket PC] Hoe sluit ik programma's af?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit lijkt een stomme vraag maar ik heb echt alle documentatie gelezen maar kan het antwoord niet vinden; hoe sluit ik met mijn Asys Mypal met Windows Pocket programma's af? Als ik op het (X) klik rechtsboven bij bijvoorbeeld media player, dan blijft hij gewoon spelen tenzij ik op stop druk. Als ik dan kijk bij settings/system/memory/running programs, dan blijft media player en alle andere programma's gewoon draaien. Pas als ik daar stop of stopall doe dan stoppen die programma's. Hoe kan ik gewoon een programma stoppen?

Dan gelijk een vraag die hier ook mee samenhangt; hoe kan ik programma's die op de achtergrond draaien weer oproepen; behalve door het programma opnieuw te starten?

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 09:40

Wietse

¯¯¯¯¯

De beste optie is om gebruik te maken van een taskmanager zoals Wisbar.

Afbeeldingslocatie: http://www.pelmarinc.com/assets/images/WisbarDemo.gif

[ Voor 22% gewijzigd door Wietse op 01-12-2004 22:17 ]

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Daar is de www.pocketpc-club.nl voor! Maar het afsluiten doe je goed en het naar voren halen ook. Wil je met het x icoon programma's afsluiten,dan heb je programma's zoals batterypack nodig. Deze kunnen het nl. wel, maar zo zijn er tal van proggie's die deze functie ook hebben.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11 07:45
Bij Pocket PC 2003 kan het als volgt:
start => settings => tabblad system => memory => tabblad running programs
Daar kan je ze één voor één of allemaal tegelijk sluiten :)

.edit: stom, dat wist je al |:(

Je kan een programma vaak naar de voorgrond halen door hem 'opnieuw' te starten.

[ Voor 43% gewijzigd door JJapie op 01-12-2004 22:20 ]

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Hier is idd erg veel te halen, heb ik al superveel dingen op kunnen vinden, echte aanrader :)