Toon posts:

Op zoek naar een 250 gig HD en zo stil mogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een HD die lang meegaat en betrouwbaar is maar ook kan presteren en naast deze dingen ook zo stil mogelijk is.

Ik heb nu 3 maxtors in mijn pc en ze maken mij teveel herrie. als ze idle zijn zijn ze te goed hoorbaar. Ik stoor me eraan.
Ik heb gelezen dat hitachi goeie schijven heeft maar dat de betrouwbaarheid minder is...

Belangerijkste punten voor mij:

Betrouwbaarheid
Stilte

welke schijf kan ik het beste nemen en wat voor schijf zit er in een Dell(250gig)??

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Voor zover mijn ervaring: Ik heb hier in mijn workstation een Hitachi SATA 120 GB, en die is ERG stil en tevens ERG snel. Betrouwbaarheid zou ik niet weten, dan zou je even opzoek moeten gaan naar het uitval-percentage van Hitachi-HDD's.

En ik raad je eens aan om wat te gaan rond kijken op www.storagereview.com

[ Voor 2% gewijzigd door AK47 op 01-12-2004 22:17 . Reden: wrong url... ]

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-03 13:24
De schijven die Dell erin stopt wisselen nogal eens met wat ze kunnen krijgen. Samsung spinpoints staan trouwens bekend als stille en koele schijven. Overigens zijn dells vooral stil omdat ze goed ingepakt zitten in het plastic ;)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
cryforhelp schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:18:
De schijven die Dell erin stopt wisselen nogal eens met wat ze kunnen krijgen. Samsung spinpoints staan trouwens bekend als stille en koele schijven. Overigens zijn dells vooral stil omdat ze goed ingepakt zitten in het plastic ;)
Maar samsung staat bekend om de vreselijke RMA afdeling dus qua garantie zou ik zeker geen samsung kopen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-03 17:13
Seagate is ook gekend voor stille schijven, doch navenant naar prestaties toe.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Raadpleeg eens de FAQ van dit subforum en dan wel onder "Welke harddisk moet ik nemen?". Verder staat in de FAQ ook het e.e.a. over de betrouwbaarheid van de harddisk en een link naar een topic dat stille harddisks behandelt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.