Nou een "leuk" nieuws na het lezen van verschillende lange draadjes over verkopen van 1024 upload en maar een max 830 modem leveren.
Compuserve heeft daarop? vandaag ineens de aanbiedingen aangepast;
Alle snellere uploads zijn nu ineens verlaagd naar maximaal 830 kbps hahaha hoe zou dat toch komen?
Ik heb sinds gisteren eindelijk verbinding via hun Zyxel modem en haal helaas maar max 400 kbps upload. Daar wordt nog aan gesleuteld zeggen ze.
Mijn 2 Mbit download haalt vaak wel rond de 1800 kbps.
Denk ik dan onzindelijk dat ik ook een upload boven de 800 mag verw8en?
Of is dat niet echt gekoppeld?
Is 1300 meter vanaf een centrale zitten relatief ver?
Had eerst ADSL via Versatel (over deze11de lijn) en haalde vaak mijn maxima 128 KB/s en 30 KB/s
Speedlinq heeft nu een waanzinnige aanbieding 3Mbit/1Mbit voor gemiddeld 21,5 euri per maand. Dus als ik nog weg kan bij Compuserve ...dan ben ik daarheen.
Iemand ervaring met opzeggen binnen een paar dagen?
Compuserve heeft daarop? vandaag ineens de aanbiedingen aangepast;
Alle snellere uploads zijn nu ineens verlaagd naar maximaal 830 kbps hahaha hoe zou dat toch komen?
Ik heb sinds gisteren eindelijk verbinding via hun Zyxel modem en haal helaas maar max 400 kbps upload. Daar wordt nog aan gesleuteld zeggen ze.
Mijn 2 Mbit download haalt vaak wel rond de 1800 kbps.
Denk ik dan onzindelijk dat ik ook een upload boven de 800 mag verw8en?
Of is dat niet echt gekoppeld?
Is 1300 meter vanaf een centrale zitten relatief ver?
Had eerst ADSL via Versatel (over deze11de lijn) en haalde vaak mijn maxima 128 KB/s en 30 KB/s
Speedlinq heeft nu een waanzinnige aanbieding 3Mbit/1Mbit voor gemiddeld 21,5 euri per maand. Dus als ik nog weg kan bij Compuserve ...dan ben ik daarheen.
Iemand ervaring met opzeggen binnen een paar dagen?