Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ik gebruik het driver pack mce4.10kv, en dat werkt goed. Ik heb alleen geen softmod uitgevoerd.
Wat voor foutmelding krijg je precies? Wat gaat er mis?
Edit: ik meen dat ik de drivers uit het driverpack in de map eHomeAIW\WDM_XP heb geinstalleerd. Als je dat hebt gedaan, kom je op zoiets uit:
[ Voor 40% gewijzigd door blackd op 01-12-2004 20:05 ]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
'Denk', kijk dat wil ik liever niet horen, wel zeker weten.Edit: ik meen dat ik de drivers uit het driverpack in de map eHomeAIW\WDM_XP heb geinstalleerd
Waar staat die map btw en heb je ook de tuner werkend in MCE2005?
edit: staat er een beetje onaardig maar zo is het niet bedoeld uiteraard
[ Voor 65% gewijzigd door Spice op 01-12-2004 20:40 ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Wellicht dat ik binnenkort met een andere schijf nog een keer kan testen met een clean install, en daar verslag van doen, alleen op welke termijn dat is weet ik niet.
Die map staat overigens in de Kram driverpack.
Maar dat is natuurlijk niet helemaal de insteek van TweakersSpice schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:19:
'Denk', kijk dat wil ik liever niet horen, wel zeker weten.
Waar staat die map btw en heb je ook de tuner werkend in MCE2005?
edit: staat er een beetje onaardig maar zo is het niet bedoeld uiteraard
Dat weet ik ook wel en als je de moeite neemt om wat posts van mij door te nemen dan zul je zien dat mijn bijdragen vele malen groter is dan mijn vragen hier, ik stel niet zomaar een vraag, dit is gewoon erg slecht gedocumenteerd probleem en het wiel opnieuw uitvinden daar pas ik voor.Maar dat is natuurlijk niet helemaal de insteek van Tweakers Ik snap wel dat je graag ervaringen hoort - maar uiteindelijk is de hele insteek van GoT dat je zelf iets probeert
[ Voor 5% gewijzigd door Spice op 02-12-2004 01:20 ]
Je kan natuurlijk zelf een poging wagen, alles documenteren, en er een How-To voor maken.
Is de rest van de community hier je waarschijnlijk erg dankbaar voor.
Lekker makkelijk gezegd zo:
Hey, wil iemand ff zijn perfect werkende config maar weer uit elkaar pluizen, alles opnieuw proberen, zodat ik het in een keer goed kan doen?!?
OK, ik geef toe, ik heb het zelf ook nog niet gedaan, heb wel na de tip van BlackD (na hem gewoon even te hebben gemaild, zijn mailadres staat in zijn profiel), alle drivers correct geinstalleerd gekregen, maar de TV-tuner doet het nog niet. Misschien haal ik mijn installatie nog wel weer overhoop, maar ik wil nu eerst even NFSU2 uitspelen voor ik alles weer overhoop haal.
Verder kun je in de eventlogs (start -> run -> eventvwr.msc) verdere foutmeldingen vinden als de tuner niet werkt, al zegt de foutmeldingen soms ook niet alles ("Tuner malfunction"). Deze meldingen zijn te vinden in een apart MCE log.
Nogmaals: ik wil best een HOWTO schrijven, alleen wanneer ik daar tijd voor heb.
Ik gebruik alleen niet die softmod, dus dat zullen jullie zelf uit moeten vogelen
Instaleer MCE2005 (Worden drivers van MS bij geleverd, inclusief tuner, maar niet werkend)
Instaleer de laaste KRAM drivers b.v. 4.11kv -> Dit instaleerd nu als het goed is automatiesch de tuner drivers. Forceer deze anders door de drivers te laten zoeken door Windows (Niet de internet update gebruiken!)
Instaleer nu de Omega drivers versie van catalyst 4.10
(Kies zelf of je wel of niet wil softmodden) Dit instaleerd de correcte 9800 drivers om met MCE te gebruiken, maar laat gelukkig de Tunerdrivers van Kram netjes staan !
Run MCE 2005 en ga naar de TV setup om de tuner in MCE te activeren.
p.s. de kwaliteit van de ATI tuner staan in geen verhouding tot de kwaliteit van een Hauppage kaart.
Have a great day
thx dit gaan we uitproberen, dat van die kwaliteit weet ik ja, ik gebruik trouwens een leadtek pvr kaart ook erg tevreden over de kwaliteit.EYE_EYE schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:40:
Installatie van een Hercules All-in-Wonder 9800SE en MCE2005:
Instaleer MCE2005 (Worden drivers van MS bij geleverd, inclusief tuner, maar niet werkend)
Instaleer de laaste KRAM drivers b.v. 4.11kv -> Dit instaleerd nu als het goed is automatiesch de tuner drivers. Forceer deze anders door de drivers te laten zoeken door Windows (Niet de internet update gebruiken!)
Instaleer nu de Omega drivers versie van catalyst 4.10
(Kies zelf of je wel of niet wil softmodden) Dit instaleerd de correcte 9800 drivers om met MCE te gebruiken, maar laat gelukkig de Tunerdrivers van Kram netjes staan !
Run MCE 2005 en ga naar de TV setup om de tuner in MCE te activeren.
p.s. de kwaliteit van de ATI tuner staan in geen verhouding tot de kwaliteit van een Hauppage kaart.
@bredeP, ik had gelezen dat er al mensen waren met een oplossing die kon ik niet bereiken, ik had iemand anders op het oog dan BlackD, StanTheMan had de configuratie die ik wilde hebben, zelfs nog iemad gemaild op uni maastricht die Stan had kunnen zijn maar helaas.
Enfin als het werkt ben ik erg blij, wordt beetje rare bak, hangt ook nog een ati 9250 pci bij en een medion tv-kaartje. (3 mon + tv)
[ Voor 17% gewijzigd door Spice op 02-12-2004 09:47 ]
Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 / 3770K / 2x16GB / Antec NSK4400 / ST30NF
waar haal ik die?
heb het hele internet afgegoogled, overal staat dat ik die kram drivers moet hebben,
echter niemand biedt ze aan ter download.
Verwijderd
Verwijderd
www.whatsnsb.com/MCE4.10kv.zip
http://www.thegreenbutton...1&messageid=85639#bm85698
edit: thx ace voor de drivers van kram.
[ Voor 8% gewijzigd door Spice op 16-03-2005 21:13 ]
Verwijderd
Vreemdgenoeg heb ik ook al andere Soundblaster drivers geprobeerd.
Weet dus niet waar het aan ligt..
Ik beloof een bak bier voor wie mijn probleem oplost!
...
of toch maar niet
Verwijderd
Dan help ik maar niet
Ne ik heb pas geleden een LCD TV gekocht en ben dus van mijn probleem af
Heb wel nogsteeds een AIW kaart.