Toon posts:

Lite on 12X10x32 ook met clone cd??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben mensen hier ervaring mee? Ik heb er zelf 1, maar als iemand het al heeft geprobeerd dan hoef ik het niet ook 2 uur te proberen. ;)

Thanx in advance, Aiken Drum

niemand:'(

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er niemand zo'n brandertje??|:(

Verwijderd

Ik heb er ook een en CloneCd doet 't met deze drive. Dit is toch wat je wilde weten. Ik weet niet meer vanaf welke versie, maar de nieuwste ondersteund 'm in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is idd het geval. Ik wou dat weten..

Thanx.

PS. ben je tevereden met je brander? Ik heb hem pas. maar lees ook af en toe iets van onteverden gebruikers.:?

Verwijderd

Hij is zeer goed en zeker voor de prijs die ik er voor heb betaald. Hij ondersteund alleen nog geen overburning, maar ik heb LiteOn al gemaild en die zeiden dat het eraan komt. Verder gebruik ik Nero 5 en Fireburner Om alles te kopieren. CloneCd heb ik nog niet echt nodig gehad. Dat komt mede omdat ik alles van het internet haal en zelden een originele >:) cd onder mijn neus krijg. CDRWin ondersteund deze drive ook nog niet, maar na een mailtje zeiden ze dat het eraan komt in de volgende versie.

Verwijderd

Topicstarter
THanx voor de mooie info :)

Scheelt een helehoop tijd.

:D

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:07

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Mensen niet tevreden met deze brander ?? Heb ik nog nix van gelezen. Ik ben zelf enorm tevreden !

Ik gebruik EAC om audio cd's te backuppen en Nero 5 voor de rest.

XBL: theArthurrrr

Verwijderd

Topicstarter
EAC? wat voor prog is dat. :?

• DeWaanzin

DeWaanzin

Exact Audio Copy, super goed om audio cd's te rippen. Kijk hier maar eens http://www.exactaudiocopy.de/

Probeer het eens zou ik zo zeggen.

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Yep, EAC is een goed programma, ik gebruik het icm met LAME, erg goeie kwaliteit

specs

Verwijderd

Heb nu sinds 1 dag de lite-on

op 2 systemen aan het testen heb in clone cd nog niet de 12X kunnen halen en in nero haal ik max 8 X
Sys1
TB 750
256MB
A7V
30GB u ata 100
winME
nero,ec cd creator zonder direct cd, clone cd geinst.
Sys 2
celeron 466 @541
96 MB
4.3GB
win98 SE
nero 5.038 geinst
enige tips

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het een ondersteunings probleempje van hetbrand software. Ik heb er allen nog maar een stuk of 6 cd-rwtjes mee gebrand. Max 4X dit omdat het geen high speed cd-rwtjes zijn.
Ik ben mijn cp aanhet opschonen, dan wil ik een verse install win2K er op zetten.:)

Ik meld we terug hoe dat gegaan is.

meantime iedereen graag zijn bevindingen en tips over deze brander posten..

keep it alive!!!

Verwijderd

Hmm, bij mij doet Nero 5.0.3.8 het prima op 12 speed. Ook CloneCD doet het prima op 12 speed. Verder gebruik ik sporadisch ook nog Fireburner 1.06 als ik er met Nero niet uit kom. Fireburner ondersteund helaas niet de BurnProof functie, maar als je de computer met rust laat is je cd-tje toch na 6 minuten klaar :).
Er zaten verder 3 10-speed cd rw-tjes bij die heel handig zijn en een klein spindeltje van 10 cd-r. Hele goede brander voor een zacht prijsje dus.

• DeWaanzin

DeWaanzin

Help, dan ben ik benadeelt. Bij mij zat er 1 10x rw en 2 4x rw's bij. En Nero werkt perfect op 12x

Verwijderd

he, jij hebt gelijk. Ik had tot nu toe alleen maar een cd-rw gebruikt en dat was die High-Speed 4-10 cd-rw. Ik heb nu ff gekeken naar de andere 2 en die idd maar 4 speed :(. Dit is me niet eerder opgevallen.

Verwijderd

Topicstarter
:) ik snapte het eerst ook niet. Gek dat zo'n wrighter zo inteligent is dat hij zelf ziet dat 4X het maximum is. dan kan het branden iedergeval niet fout gaan

bye

Verwijderd

heb ik ook met mijn yamaha 8 speedie, maar ik kan bepaalde cdrw maar op 2 speed fikke, ipv 4x....

tja, die cdrw waren dan ook maar 2,50 p/s...eigen schuld... ;(

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

ik heb er nu ook 1, en dit is echt super! (t.o.v. van mijn ouder Yamaha 4xW,2xRW,6xR)
echt een aanrader!

heb nu al 10 verbatim cd's op 12x gebrand. 8 met burnproof, 2x zonder. gaat allemaal uitstekend. Alle CD's gebrand met Nero 5 trouwens

Verwijderd

Topicstarter
K'hen nieuwste van clonecd geinst.. Werk totnu toe perfect.

Nero ook, alleen nog geen overburning :(

Verwijderd

Dat overburnen is wel handig en het komt er echt aan. De vraag is alleen wanneer. Die gasten van LiteOn zijn traag en hebben een ranzige website. Voor de rest maken ze goed spul :)

Verwijderd

Zover ik weet is de LiteOn brander (burn-proof) hetzelfde als die van de Plextor. Beide komen uit de Sanyo fabriek (diegene die de burn-proof beheert), en biedt deze zelfde brander aan diverse bedrijven aan. Plextor, Creative, Lite-On en ongetwijfeld nog wel een aantal anderen...

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-03 14:10
Helaas heb ik de verkeerde brander besteld |:(....
hier een stukje uit de faq van Lite-On:
"Q14. Does LITE-ON CD-RW Drive support Clone CD?
A14:
LTR-12101B: Not Supporting
LTR-12102B: Supporting "

Geen BIOS upgrade die dit gaat verhelpen....
;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(

Verwijderd

Topicstarter
Toch nog maar ff gaan nakijken welke ik heb.. Ik heb nl. nog niets er mee gebrand. Ik weet alleen dat deze brander er word door gedetecteerd. en dat hij cd-rw kan wissen... ach we zien het wel.

:)

Verwijderd

Laat ik dan zelf die 12101B hebben en die doet het echt wel bij mij. Misschien loopt die site achter, want ik heb echt geen problemen met CloneCd.

• Raptor34
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-01 22:10

Raptor34

ik zeg maar zo en niets anders

ik heb ook een lite on LTR 12101b daar zaten ook 1 cdrw 4X-10X 650MB bij en 2 cdrw 1X-4X 800MB en nog 10 cdr cd`s
maar mijn vraag is de 650MB cdrw is maar 525 MB en de 800MB is maar 584MB is dit normaal

In verband met de gemanipuleerde lever worst

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 22:37
heb hem sindskort ben er echt perfeckt gelukkig mee. overbirnen hoor ik net komt eraan. dus wie zou dan 200 gulden xtra betalen voor een plextor? juist. hej gegroet

en inderdaad bij mij zaten er ook 2x 4x en 1x 10x rewritebles bij...

-

• admiral866
  • Laatst online: 13:40

admiral866

The King Personality Disorder

ok ik heb er net eentje binnen :P
maar ik wil em dus up-flashen van 12101B naar 12102B.

Maar het probleem is dus dat er helemaal geen 12102B is voor de 12/10/32 versie.

Wel voor de 8X/4X/32X.
Maarja daar heb je niezoveel aan lijkt mij dus,.

Verwijderd

Topicstarter
???

welk software heb je geinstalleer? dat is natuurlijk niet normaal..

80Min = natuurlijk 700MB

heb je je pc opnieuw geinstalleerd toen je de brander had ingebouwd? Is misschien wel een aanrader.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Hu waarom dan?
Op donderdag 11 januari 2001 19:25 schreef admiral het volgende:
ok ik heb er net eentje binnen :P
maar ik wil em dus up-flashen van 12101B naar 12102B.

Maar het probleem is dus dat er helemaal geen 12102B is voor de 12/10/32 versie.

Wel voor de 8X/4X/32X.
Maarja daar heb je niezoveel aan lijkt mij dus,.

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-04 19:28
www.elby.de

=> hardware requirements

12101B vanaf S22 meen ik

Verwijderd

waarom wordt deze nou ineens omhoog gehaald?

Verwijderd

hele oude discussie hier. Lite-on ltr-12101b ondersteunt al maanden overburnen én clone-cd. Vanaf firmware LS-22 /LS-3822. Lees alle info op dit forum er eens rustig op na.

Verwijderd

met de mijne zou het ook eigenlijk niet kunnen maar de mijne pakt het wel dus ik vindt het raar dat iedereen daar problemen mee heeft

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Wat wel raar is dat de mijne steetds slechter ging branden veel fouten op een cd zet
dus de mijne heb terug gebracht en ik kreeg een nieuwe maar die ondersteund het weer niet

grz Vipernl

Wèh zedde gij??

Verwijderd

Mijne kan niet op 12x speed branden met de DMA aan. Ik heb hem nog neit op andere snelheden getest. Maar als ik de DMA uit heb staan brand ie wel op 12x maar heel erg langaam want de burnproff grijpt de hele tijd in. Dat is wel een paar keer %$#^%$#.

• We Are Borg
  • Laatst online: 14:13

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op woensdag 13 juni 2001 17:25 schreef quazar het volgende:
www.elby.de

=> hardware requirements

12101B vanaf S22 meen ik
Beetje oud zeg, kijk voortaan wat beter |:(
Pagina: 1