Ik wil aan de A64!

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• BizonKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03-2025
Als ik nu overstap van een xp2700+ met 2x256MB DDR333 op een Asus a7n8x naar een Athlon 64 3500+ met 2x512MB op een MSI neo2, ga ik dan voldoende verschil merken? Ik vind dat in de +1,5 jaar dat ik dit systeem heb, er niet echt nood is om te upgraden. Dit doe ik toch meestal om de 2 jaar zeg maar. Nu ja, het hóeft ook niet echt natuurlijk, maar ik wou maar eens weten hoe ik er qua (snelheids)gevoel op vooruit ga, ipv afgaan op alleen maar benchmarks/reviews. Misschien is er hier iemand die ook zo'n overstap heeft gemaakt.

Even erbij zeggen dat ik geen gamer ben, maar vooral bezig met fotografie (grote jpg's en tiff's), internet, muziek,...

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-12-2025

Sosabowski

nerd

Mwha als je echt een snelheidsverbertering wilt merken moet je toch wel het aantal MHz-en/rating verdubbelen.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Wat jij gevoelsmatig denkt te gaan merken kan geen mens bepalen. Benchmarks zijn metingen die niet vanuit een gevoel voortkomen. Weleens een vergelijkende benchmark van 'gevoel' gezien? :)

ARME AOW’er

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

ga ik dan voldoende verschil merken?
Dat kan alleen jijzelf bepalen ;) Verdiep je dus in de materie van A64-procs en aanverwante spul, dan kom je er vanzelf achter of het de moeite waard is of niet. Succes met je keuze :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.