Toon posts:

[AMD 2600+] WTF, Hele hoge temperatuur, waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,
Ik zie dat er een nieuw lay-out is, ziet er mooi uit!
Maar anyway, on-topic!
Ik zit met een probleem.
M'n AMD 2600+ die loopt op 2800+ is nu maarliefst 71 graden (!).
Ik heb de hele dag al CPU 100% load, i.v.m. RC-72.
Normaal heb ik altijd een CPU van 50 graden!
Ik heb gecheckt met PC Alert van MSI, die het altijd goed doet.
Moet ik dit vertrouwen, of niet?!!
En ja, ik heb de FAQ doorgelezen!

offtopic:
Weet iemand misschien de site van de 'nieuwe' overclockers.nl?
Ik ben hem namelijk vergeten!!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

55 graden tot daaraantoe, maar 71 is echt veel en veel te hoog. Terugklokken die handel voordat je er schade aan toebrengen en dan kijken of je koeling goed gemonteerd is. Zorg ook voor een goede airflow in je kast.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Verwijderd

71 graden stressed is toch niks mis mee? het is niet leuk nee, maar gevaarlijk is het niet hoor...
hoe zit het met de koeling dan? is dat gewoon de standaard koeler die bij de 2600+ zat? en wat heb je gedaan met de Vcore? en wat is het moederbord? e.d. ;)

edit:
CyberAmp schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:41:
55 graden tot daaraantoe, maar 71 is echt veel en veel te hoog. Terugklokken die handel voordat je er schade aan toebrengen en dan kijken of je koeling goed gemonteerd is. Zorg ook voor een goede airflow in je kast.
wat is er mis met 71 graden stressed? niks toch? het klinkt gevaarlijk, maar is het toch niet? volgens mij niet hoor :)
en schade hoef je helemaal niet bang voor te zijn, de mijn is eens uitgevallen op 85 graden omdat ik perongeluk de CPUfan niet had aangesloten (dat is stom, ik weet t) maar daarna deed alles het nog hoor...

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 19:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Slotje erop...
Hij is opeens al weer 59 graden.
:)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

PMG FAQ - Hoe warm mag mijn CPU worden?
Hierin staan ook tips omtrent koeling én in welk subforum je voor dit soort vragen had moeten kijken. Ik heb dus niet het idee dat je ook maar even in de FAQ van dit subforum hebt gekeken ;)

Dit topic is gesloten.