Ruzie met teamspeak

Pagina: 1
Acties:

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11 16:53
Hallo,

Ik heb een probleem met teamspeak.
Als ik ben ingelogd op een server en er word gepraat dan hapert het enorm, ik hoor stukjes van de dingen die gezegd worden, en ook de indicator die aangeeft als iemand praat knippert als een gek.
zodra ik tegen andere praat ben ikwel te verstaan.
ik heb verschillende geluidsinstellingen geprobeerd met direct sound en wav, 8 bits codering en de max down/upload hoeveelheid, maar het veranderde allemaal niets.
mijn geluidskaart is een audigy 2 ZS.
zover ik weet heeft teamspeak het niet goed meer gedaan sinds ik windows opnieuw heb geinstalleerd, onder 2 versies van windows (beiden xp) heb ik dus slecht geluid.
ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft want ik snap er niets van.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-12 23:46

Rival24

I'll Be Back

Klik eens als je verbonden bent met een server rechts op je eigen naam en selecteer "get connection info" heb je dan veel packet loss?

• HKS-Skyline
6,59 % lijkt me niet veel toch?

het komt iniedergeval niet overeen het de hoeveelheden text die niet goed door komt :(

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
In sommige gevallen wil het noge wel eens helpen op de prioriteit van het proces te verhogen mbv de task manager.
LET OP: Niet op realtime zetten, dan kun je hem nauwelijks nog terug krijgen. AboveNormal of High moet genoeg zijn.
En je moet er natuurljijk aan denken om met je eMule/Kazaa/DC++/WhateverP2P genoeg bandbraadte over te laten

In deeze zin staan drie fauten

• HKS-Skyline
jah maar ts gebruikt zowieso al geen proctime, en ik wil natuurlijk ook me spelletjes nog kunnen spelen

Verwijderd

dan zou het nog niet mogen uitmaken als de app weinig cpu tijd verbruikt.. Gewoon proberen

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 08:59
Dit had ik ook eens...
Erm... *denk* *denk* ...

Volgens mij lag het aan de het feit dat ik de bandbraadte wat had vergroot in TS om te gebruiken... :)

MW | BF1 Stats

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
HKS-Skyline schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:25:
jah maar ts gebruikt zowieso al geen proctime, en ik wil natuurlijk ook me spelletjes nog kunnen spelen
Ik ben het eens met je theorie, maar zelfs op mijn dual proc bak helpt het echt, ok al heb ik theoretisch een complete proc over voor TS. Als ik het niet doe word ik door mijn buddies verrot gescholden omdat ik zo hakkel :'(
Je kunt misschien ook proberen een ander protocol te gebruiken, iets dat meer of juist minder kbps is.

In deeze zin staan drie fauten

Pagina: 1