Ik weet overigens niet waar ik dit eigenlijk zou moeten posten.
Zoals de titel zegt heb ik rottigheid gehad
Ik wilde van Tnet free nu eindelijk maar eens de stap maken naar Tnet extra , jullie geld geven dus .
Dus heb ik alles netjes ingevuld , en daarna met Tripledeal (Rabobank Internet bankieren) geselecteerd.
Dan geeft de pagina aan , aan welk adres en rekening nummer ik geld moet overmaken (29,50 euro).
Dat doe ik dan dus , (met Rabobank Internet bankieren).
Daarna moet je op de knop "overgeschreven" drukken .
En dan komt het , mijn browser staat tot vijf minuten naar die pagina te zoeken maar er komt maar niks.
Ik heb dus geen bevestigings scherm gezien.
Dit was rond een uur of twaalf vanmiddag . In mijn Tnet gallery staat nog steeds dat ik Tnet free heb.
Als jullie gek geld gevonden hebben , en jullie weten niet waarvan of waarvoor is dan weet ik dat dus bij deze misschien wel.
Weet iemand wie ik daarvoor moet mailen ofzo.
Zoals de titel zegt heb ik rottigheid gehad
Ik wilde van Tnet free nu eindelijk maar eens de stap maken naar Tnet extra , jullie geld geven dus .
Dus heb ik alles netjes ingevuld , en daarna met Tripledeal (Rabobank Internet bankieren) geselecteerd.
Dan geeft de pagina aan , aan welk adres en rekening nummer ik geld moet overmaken (29,50 euro).
Dat doe ik dan dus , (met Rabobank Internet bankieren).
Daarna moet je op de knop "overgeschreven" drukken .
En dan komt het , mijn browser staat tot vijf minuten naar die pagina te zoeken maar er komt maar niks.
Ik heb dus geen bevestigings scherm gezien.
Dit was rond een uur of twaalf vanmiddag . In mijn Tnet gallery staat nog steeds dat ik Tnet free heb.
Als jullie gek geld gevonden hebben , en jullie weten niet waarvan of waarvoor is dan weet ik dat dus bij deze misschien wel.
Weet iemand wie ik daarvoor moet mailen ofzo.
[ Voor 9% gewijzigd door enchion op 01-12-2004 19:34 ]
How do you save a random generator ?