Toon posts:

Penpad Dataline

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zag in een advertentie een penpad van Dataline voor 30 euri. Volgens de makers is hij te vergelijken met een wacom volito. Er zit dus geen bat. in de pen. Maar die is maar a6 formaat. Ik zoek een penpad of tabled voor Paint Shop pro en voor Flash mx maar is a6 hiervoor te klein. Zou ik een grotere moeten kopen of zou het groot genoeg zijn. Mijn budget is niet zo groot maar ik wil ook weer geen medion (want die zijn volgensmij niet echt toppie).

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:12

breinonline

Are you afraid to be known?

Dataline is ook niet echt een topmerk en de volito is een duidelijk instapmodel van Wacom. Wil je echt aan de slag met een tablet dan is de graphire 3 classic een betere keuze, maar ook duurder. Op het eerste gezicht is een A6 tablet erg klein, maar in de praktijk werk het erg goed voor de meeste mensen. Ik weet niet of je het kan proberen bij een vriend of winkel, dan kan je dat zelf ondervinden.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

gelukkg werkt mijn medion als de beste

Verwijderd

Topicstarter
Ok dus is beter van niet om te kopen. Het is dus beter om wat bij te leggen en de Graphire te kopen maar wat kost die? En hoe gaat dat tekenen nou precies in zijn werk. Want zij je nouw wel de cursor bewegen zodat je ongeveer weet waar je bent en pas een streep zet als je hard drukt? Of zet hij standaard als je hem beweegt een streep?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:12

breinonline

Are you afraid to be known?

Je kan de cursor bewegen door de pen net boven het pad te laten 'zweven' (als ik het goed onthouden heb, ik heb er maar één keer echt mee gewerkt). Voor schrijven druk je echt op het pad. Waar je de graphire onder andere kan kopen staat wel in de pricewatch.

[ Voor 4% gewijzigd door breinonline op 02-12-2004 21:27 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini