Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week heb ik via Njoy-it.com een mp3 speler gekocht. De njoy001. Dit is volgens hun een copie van een I-river.
Ik zocht namelijk na een speler die een line in had (ik neem graag eigen gemaakte mixen op), minimaal 256 MB heeft en een FM radio (ik vind het lekker om ID-T ofzo op de fiets te luisteren).

Vandaar de keus voor deze speler. Hij kost ook maar 97 euro. Toen ik hem uit de doos haalde voelde hij als eerste al niet echt robuust. Toen heb ik hem aangezet. Je hoort een flinke ruis op de achtergrond... en toen kwam het, ik zette de radio aan.

De kwaliteit van de radio is echt super slecht. DIt is geen FM kwaliteit, het is AM kwaliteit. Erger nog het is de kwaliteit van een muziekje die je door de telefoon hoort als je ergens in de wacht gezet wordt. De speler gaat dus fijn terug naar Njoy it.

Nu wil ik van jullie weten welk spelertje wel goed van kwaliteit is en aan mijn wensen voldoet. Ik hoor het wel!!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:33

Piggen

Lekker bakkie

Tja, er zijn echt tig spelers die aan je eisen voldoen.

Ik zou eerst zelf maar eens wat gaan zoeken en een selectie van een aantal spelers maken. Dan kun je altijd nog verder vragen. Het is geen helpdesk hier :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gezocht, maar kan opzich niet zoveel vinden in een leuke prijsklasse.
Dit kwam ik tegen:

Cowon i Audio 4 256 MB
Sweex Vogue mp3 player 256 MB (zag er gelikt uit)
Ezav Xen Emp 400
Dyne Tune 2

Wat vinden jullie hiervan en wat weten jullie nog meer?

Verwijderd

iAudio 4 (of een andere speler van cowon, bijv de g3 die over 2 weken te koop moet zijn) is een goede keus als je kwaliteit wilt, o.a. iRiver maakt ook kwalitatief goede spelers.

Kijk eens op mp3spelers.nl , daar worden veel kwaliteitsspelers verkocht. En voor kwaliteit betaal je ook. Ga maar uit van 150 euro voor 256mb.

Verwijderd

Topicstarter
Okej die I-audio4 zie ik wel zitten. Ook kwam ik op die site van mp3spelers deze tegen:
Creative MuVo Micro N200 256 MB. Is dat wat? Hij is wel een stuk goedkoper. Er zit wel een line in op.
Een van deze twee zal het waarschijnlijk worden, voor welke zouden jullie gaan? Er zit 50 euro tussen.

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:52:
Okej die I-audio4 zie ik wel zitten. Ook kwam ik op die site van mp3spelers deze tegen:
Creative MuVo Micro N200 256 MB. Is dat wat? Hij is wel een stuk goedkoper. Er zit wel een line in op.
Een van deze twee zal het waarschijnlijk worden, voor welke zouden jullie gaan? Er zit 50 euro tussen.
Ik kan je wel een Iaudio4 aanbieden voor honderd euro, maar dat hoort niet in dit topic thuis, als je me daarvoor zou kunnen mailen op: michielblom AT hotmail PUNT com

Misschien vind je het wat, misschien niet...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:52:
Ik zou de N200 kiezen is een pracht speler een collega heeft hem via mp3spelers.. pracht ding met een goed geluid maar dat mag ook wel voor een merk als creative.

Verwijderd

Topicstarter
Toch die N200? Ondanks dat ie zo goedkoop is. Door die Njoy ben ik namelijk een beetje huiverig omdat die even duur is. Weet je misschien ook hoe de geluidskwaliteit van die radio is? Mijn vriendin heeft trouwens zo een Packed Bell Audiokey, die geeft echt veel beter geluid dan die van mij, maar goed die heeft er te weinig opzitten.

Verwijderd

Denk dat je vriendin een oude versie van de packerd bell heeft, ikzelf heb na veel reviews gelezen te hebben gekozen voor de Packerd bell audiokey fm. Deze was (toen die net uit was) 150 euro, en je hebt een heel scherpe en geruisvrij radiogeluid. Ook kan je van de radio opnemen en zit er een voicerecorder op. Nu is ie 100 euro |:(, voor 256 mb omdat er een grotere mb versie is gekomen (voor 150 euro). Echter ik zou de 256 mb aanraden aangezien je geen folders kan aanmaken, en anders dus aan het bladeren blijft. Weet bijna wel cker dat er op dit moment voor die prijs geen betere te vinden is (ik heb er nog geen slechte review erover gelezen). Ikzelf had ook bijna de njoy 010 gekocht, ik kwam er achter dat het idd vaak klonen zijn, maar dat die kwalitatief allemaal een stuk minder zijn en dus eerder kapot gaan. http://www.dixons.nl/Stor...&orderBy=&orderByCounter=

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 20:29 ]

Pagina: 1