Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[T.net template] Bookmarks op folder weergeven...

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:00

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
Zie titel.

Ik heb mijn bookmarks gesorteerd staan op per folder. Dit staat zo in mijn prefs en dit word ook gesaved. Met de nieuwe template gebeurd dat niet. Ik moet dus telkens op "sorteer op folder" klikken.

Niet een grote ramp, maar mischien moet daar nog eens naar gekeken worden..

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

werkt hier nochthans prima :?

[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 01-12-2004 18:53 ]

Intentionally left blank

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-11 18:47
Hier ook? Zowel bij het klikken op Bookmarks bovenaan als bij het gebruik van de accesskey alt+b ga ik naar http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks/0//folder Maar hoe ga jij dan naar je bookmarks toe? Als je dat via een Favoriet of een koppeling ofzo doet in je browser, moet je even kijken of die URL overeenkomt met diegene hierboven, hierover heb ik namelijk ook al eens mijn hoofd gebroken :)

• MichelVH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-10 17:05
Ik heb hetzelfde probleem. De link is gewoon http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks

edit:
Ah kijk, de link bovenaan is wel goed (inc. //forum), de link onder de forumlisting niet (zoals boven)

[ Voor 38% gewijzigd door MichelVH op 01-12-2004 19:16 ]

Don't be afraid of the dark, be afraid of what it hides

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

als je afwijkt van de default moet je die expliciet in je link meegeven. De pref zorgt er enkel voor dat de link in het menu goed staat, en dus ook je accesskey goed werkt...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.