[Gezocht] Geforce FX 5200 Go drivers *

Pagina: 1
Acties:
  • 1.087 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:47

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Ik ben opzoek naar de laatste Geforce FX 5200Go Drivers.
Ik kan ze nergens vinden, de site van Nvidia bied de standaard drivers aan, en die werken dus niet. En via Google kan ik ze dus ook niet vinden, heb al verschillende sites gehad, drivers van 2003 zijn me toch wat te oud :)

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Verwijderd

Hoezo werkt de driver van NVidia niet?

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Nou, zoals waarschijnlijk al bekend het effect wat je krijgt als je de standaard windows driver installeert? Ghosting heet dat volgens mij, dat als je een venster versleept dat het scherm zich 10x opnieuw opbouwd, pixel voor pixel (wel relatief snel). Dat effect blijft na het installeren van de drivers van Nvidia. Als ik de standaard Dell drivers doe voor mijn laptop werkt het wel, maar ik heb problemen met Fifa 2005 en die heb ik ooit opgelost met nieuwe drivers, maar dat moeten dus wel FX Go drivers zijn...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats dit topic even naar het juiste subforum :)

Geforce FX 5200 Go Driver > [Gezocht] Geforce FX 5200 Go drivers *
SA > VB

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Ik denk niet dat je een andere driver zult gaan vinden. Als ik hier kijk:
http://www.nvidia.com/page/pg_20030311775583.html

Zie ik daar dit staan:
Part of the NVIDIA Forceware unified software environment (USE). The NVIDIA UDA guarantees forward and backward compatibility with software drivers. Simplifies upgrading to a new NVIDIA product because all NVIDIA products work with the same driver software.
Oftwel, nVidia ontwikkelt geen aparte drivers voor deze kaart.

Weet je zeker dat het ghosting probleem aan de drivers ligt, en niet aan de instellingen? Alle instellingen al gecontroleerd? (bv. ook refreshrate, resolutie, kleurdiepte, etc)?

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Ja, ik had echt alles gecontroleerd. Dat haalde weinig uit... Ik vind het net zo vaag hoor, maar het werkt gewoon echt niet met de Nvidia Drivers van de Nvidia site.

Ik heb 'm nu uiteindelijk gevonden op deze site: http://www.station-driver...nvidia%20geforce%20go.htm

Dit blijkt een driver te zijn van Dell (Ik heb een Dell 5150). Het rare is dat deze driver dus niet wordt aangeboden op de Dell site, de drivers die Dell aanbied werken dus niet. Wel de drivers van bovenstaande site, maar waarom die dan wel?

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-04 17:53

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

Pfff,

Na lang zoeken hier dus de oplossing voor m'n oude beestje!
Erg vervelend als de dealer de drivers offline haalt.

Mijn netwerkje

Pagina: 1