Philips DVD762 Firmware

Pagina: 1
Acties:

• DryIce
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-03-2025
Kan iemand mij helpen aan de 'laatste' firmware voor een Philips DVD762?

Verwijderd

Wat heb je zelf al gedaan en waar heb je al gezocht?

• DryIce
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:37:
Wat heb je zelf al gedaan en waar heb je al gezocht?
Ik heb me suf ge-googled en ge-gottert en niets bruikbaars kunnen vinden.
Ruim een week geleden heb ik ook al een meeltje naar Philips gestuurd, maar tot op heden heb ik helaas nog niets van ze mogen vernemen... :'(

[ Voor 5% gewijzigd door DryIce op 01-12-2004 18:57 ]

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:30
Het klinkt alsof er volgens jou ook een nieuwere firmware zou moeten zijn - waarom denk je dat?

Zelf heb ik de DVD752 (het zwarte broertje van de 762) en een eventuele firmware zou je moeten kunnen terugvinden op http://www.p4c.philips.com. Daar vind ik er geen, dus ik denk eigenlijk dat er geen update geweest is.

Al zou met name de errorcorrectie wel een stuk beter mogen, iedere vingerafdruk gaat 'ie over z'n nek...

• DryIce
M_v_A schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:58:
Het klinkt alsof er volgens jou ook een nieuwere firmware zou moeten zijn - waarom denk je dat?

Zelf heb ik de DVD752 (het zwarte broertje van de 762) en een eventuele firmware zou je moeten kunnen terugvinden op http://www.p4c.philips.com. Daar vind ik er geen, dus ik denk eigenlijk dat er geen update geweest is.

Al zou met name de errorcorrectie wel een stuk beter mogen, iedere vingerafdruk gaat 'ie over z'n nek...
Ik weet niet zeker of er een firmware-upgrade bestaat, maar ik heb ongeveer hetzelfde probleem als jij...

Ik denk dat de firmware van mijn 762 beschadigd is... We hebben hier twee weken geleden kortsluiting gehad en sindsdien doet'ie vaag...

Als ik bv een filmpje (originele die het voorheen gewoon deed) zit te kijken slaat hij soms ineens vast.
Het is volgens mij geen mechanisch probleem want audio-cd's speelt 'ie gewoon af.
Ik wil kijken of het laden van (nieuwe) firmware het probleem oplost...

• DryIce
Klein zetje... ;)

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:30
Als Philips zelf al niet reageert op een firmware-verzoek, dan ben ik bang dat er geen update voor is.
Overigens zijn mijn ervaringen met de Philips helpdesk niet slecht: tot nu toe (keer of drie) hebben ze altijd per mail gereageerd, echter meestal binnen een week i.p.v. binnen twee werkdagen.
Mail ze anders nog eens?
Pagina: 1