LG T710BH na 2 weken kapot??

Pagina: 1
Acties:

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:29
Vandaag kom ik thuis van m'n werk, komt m'n broertje naar me toe: kan je ff naar m'n PC kijken, het beeldscherm doet het niet meer. Ja hoor, ik kom wel weer kijken :P

Hij heeft nog geen 2 weken terug een splinternieuw beeldscherm gekregen voor z'n verjaardag, een LG T710BH dus, gekocht bij de Mycom. Ik druk de PC en de monitor aan, en ja hoor, het groene lampje knippert (lampje zit om de aan/uit knop heen zullen LG gebruikers wel weten) en ik krijg geen beeld, terwijl ik HDD en processor gewoon hun werk hoor doen. Dus ik nog een paar keer aan en uit gezet, nog steeds niks. Toen op een andere monitor (15" Fujitsu) aangesloten, en ik kreeg meteen het opstartscherm, en ik ging Windows in. De resolutie was dan wel fucked up omdat die monitor geen 1280 X 1024 aan kan, maar de PC werkt in ieder geval naar behoren!!

Wat kan dit zijn? Zekering kapot? Ik vind het persoonlijk wel HEEL erg snel na twee weken, maar het kan natuurlijk een productiefoutje zijn... of zie ik iets over het hoofd?

[edit]ik hoor net van hem dat ie bezig was op de PC, dat z'n beeldscherm uitviel, en dat ie daarna niet meer aan wilde...

[ Voor 8% gewijzigd door Denman op 01-12-2004 18:37 ]

Join het GoT Pulse-Team!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:53

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Typisch geval van een fabrieksfout denk ik. Zit er nog wel leven in het OSD (menu)? Misschien kun je dan restoren naar fabrieks-settings....

Anders gewoon terug gaan naar de winkel. :)

Toen waren beige computers heel gewoon.

• Whoohoo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03:30
ik heb dezelfde monitor maar bij mij is nu de brightness en zo kapot.... is allemaal te donker ;( hij is trouwens 4-5 maanden oud :( ook maar terug naar de mycom als dat nog kan 8)7

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:29
Naja dit is wel zeer vaag... m'n broertje dacht 10 minuten geleden: nog ff een keer proberen, en hij springt zo aan??!!

Ik vertrouw het nog niet helemaal, weet ook niet wat er aan de hand geweest is, maar voorlopig kijk ik het nog ff aan :)

Tnx voor de replies iig

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Mycom heeft altijd nog de 30 dagen direct omruil garantie. Ga naar de winkel met je bon en je krijgt zo een nieuwe mee.

• Preaper
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-08 09:00

Preaper

...

DenMan schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:26:
Naja dit is wel zeer vaag... m'n broertje dacht 10 minuten geleden: nog ff een keer proberen, en hij springt zo aan??!!

Ik vertrouw het nog niet helemaal, weet ook niet wat er aan de hand geweest is, maar voorlopig kijk ik het nog ff aan :)

Tnx voor de replies iig
Gewoon ruilen. En als ze klagen dat hun niet kunnen zien dat er iets mis is, is dat juist een mooi argument voor hun om hem terug te nemen. Kunnen ze hem zo weer verkopen, als ze er zo zeker van zijn.

Ik objecteer, u eer.

Pagina: 1