[IE + Firefox] Deze 2 samen is slechte combi, voor mij?

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Beste tweakers,

werk al geruime tijd met Firefox, nu MOET je helaas nog steeds IE gebruiken omdat bepaalde sites niet lkkr met Firefox overweg kunnen, helaas.

Zojuist viel me iets op, ik was op www.hattrick.org aan het kijken naar mijn HT Live voetbalmatch die gespeeld wordt, en ik kreeg een sms van me meissie. Ik wilde terug smsen. Dus ga naar de T-mobile site in IE, want die werkt onder Firefox niet ( kan dan geen sms versturen, het .asp bestand werkt nie goed doen ofzo :? ) Toen ik op de T-mobile site was, toen refreshde Hattrick nie meer, liep vast MySGL fouten op de site, vage lay-out. Toen IE afgesloten en alles was weer normaal @ Hattrick site.

Hoe kan ik dit voorkomen:? Want T-Mobile site werkt niet goed in Firefox, kan dan geen sms versturen, wel intypen niet senden. En in IE werkt die site ook niet goed, want Hattrick gaat dan over zun nek :(

Iemand iets vergelijkbaars of een oplossing, verklaring :?

..::System Specs::..

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

mysql fouten op de site liggen niet aan jou, maar aan de server, met waarschijnlijk ook als gevolg de rare layout.
Met een beetje pech zit er ook nog een ranzig script in die pagina die je processor opeist, waardoor andere programma's niks meer kunnen doen en zodoende ook niet willen refreshen.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Tekn0z schreef op woensdag 01 december 2004 @ 18:07:
Dus ga naar de T-mobile site in IE, want die werkt onder Firefox niet ( kan dan geen sms versturen, het .asp bestand werkt nie goed doen ofzo :? )
Ik dacht dat asp net als php server side was. Server side scripts sturen hun info naar een webserver die het vervolgens op hun beurt weer naar de browser sturen. Een server side script zou m.i. dus niet incompatibel kunnen zijn met firtefox of een andere browser. Correct me if I am wrong...

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

ook in asp kan client-side java zitten

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08 06:43
gewoon mailen naar T-mobile met je klacht.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Ramon de Jesus schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:50:
gewoon mailen naar T-mobile met je klacht.
En T-Mobile gaat voor mij als Firefox bezitter, al hun wereldwijde sites ffkes aanpassen :? Alleen omdat ik? 0,1% van hun klanten die serieus het internet gebruikt, Firefox gebruikt?

..::System Specs::..

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05 10:46
Ik doe mee met je mailtje hoor. Ik vind het ook vreselijk vervelend. Wat bijvoorbeeld ook lastig is, is dat het uploaden naar de @home webspace vanuit (Internet)Explorer moet.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08 06:43
Tekn0z schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:38:
[...]

En T-Mobile gaat voor mij als Firefox bezitter, al hun wereldwijde sites ffkes aanpassen :? Alleen omdat ik? 0,1% van hun klanten die serieus het internet gebruikt, Firefox gebruikt?
Dat is nou het probleem, dat iedereen dat denkt. Ontvangen ze van alle firefox gebruikers een mailtje, dan zullen ze echt wel erover na gaan denken 8)7

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Ik had een nieuwssite die niet wilde werken in FF maar wel in IE. Ik heb dus gewoon de webmaster een mailtje gestuurd om dit te melden en te wijzen om de w3c standaarden.. Deze heeft mijn dus wel teruggemaild om te bedanken voor m'n suggestie en en de site w3c compliant gemaakt...
Dus zeker proberen zou ik zeggen...
(Eventueel zeggen dat er een andere provider is waar je wel met FF kan smssen ;) )

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:11
Van T-mobile is al een tijdje tijdje dat ze niet volledig compatibel zijn met andere browsers dan Internet eplorer, ook zijn er al meerdere berichten naar T-mobile gestuurd, maar tot op heden geen reactie.

Maar het sturen van een bericht kan nooit kwaad, misschien is naar de verkoop ipv naar de webmaster zelf. Mensen van de verkoop zijn namelijk gevoeliger daarvoor en de webmaster heeft er waarschijnlijk zelf voor gekozen om de website niet w3c/cross-browser compatible te maken.
Pagina: 1