Toon posts:

draadloos netwerk+netwerkstation+Intramed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een netwerk opgezet bij vrienden van ons en het zit als volgt:

1 hoofdcomputer die altijd aan blijft staan bedraad verbonden aan een linksys router (en ook wireless). Er is ook een laptop die draadloos communiceert met de router. Nou staan op die hoofdcomputer data. Op de laptop is deze map ingesteld als netwerkstation met de aanduiding (S:). Wanneer ik de laptop aanzet meld hij zich aan bij windows en is ie gewoon te zien op het netwerk. Maar als ik het programma Intramed opstart (fysiotherapeutisch programma) dan zegt hij directory S: kan hij niet vinden. wanneer ik via deze computer het netwerkstation aanklik kan ik wel gewoon in het programma.

Wat is hiervoor de oplossing? (Alvast bedankt!!!)

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03 22:59

WPN

als een drive gemapped is zou het inprincipe (voor zover ik weet) als een hd toegankelijk zijn, maar daar mist het nog wel eens...

kan je niet bij de bouwers van intramed navragen of het programma over het netwerk kan werken, hetzij via drivemapping

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Topicstarter
Het programma kan ook op een netwerk draaien alleen nou zegt de helpdesk van intramed dat het een instelling voor windows is. Ik moet dus iets veranderen waardoor de computer zeg maar automatisch effe klikt op dat netwerkstation zodat windows de verbinding weer herstelt.

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03 22:59

WPN

batch file maken die eerst even naar die netwerkschijf gaat, en dan het programma opent?

maar wel bagger opzet van het programma opdeze manier

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Je zou eventueel de timeout wat omhoog kunnen proberen te gooien met een registerinstelling: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;297684