Nieuw abonnement met nummerbehoud, opzeggen oude?

Pagina: 1
Acties:

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:08
Ik ben vandaag bij de phonehouse geweest om een nieuw abonnement af te sluiten (kpn) en moet nu max 10 dagen wachten ivm bevestiging van nummerbehoud, zodat dat allemaal in orde is.
Mijn oude abonnement is vodafone en heb ik nog niet opgezegd (daar hebben ze ook naar gevraagd bij de phonehouse) en weet dat er een opzegtermijn van drie maanden is.

Ik weet nu niet of ik mijn abonnement nog bij vodafone moet opzeggen? Of doet kpn dat nu?

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:37

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Niet doen, als je nummerportering aanvraagt zal de nieuwe provider je huidige abo opzeggen (KPN zegt dus Vodafone op)
Als je het zelf gaat doen bestaat de kans dat je je nummer kwijtraakt...niet doen dus

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Ik zou eens naar Phonehouse bellen daarvoor, die kunnen het je beslist vertellen :)

• schooierd
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Bij nummerbehoud zegt de ontvangende provider het vorige abonnement op!
Je hoort je oude abonnement niet zelf op te zeggen, omdat nummerbehoud dan mis kan gaan. Mocht het zo zijn dat je tóch al zelf hebt opgezegd, dan dien je dat z.s.m. te melden bij de klantenservice van de "oude" provider en, als je het contract nog moet af gaan sluiten, in de winkel.
Die 10 werkdagen zijn nodig om bevestiging te krijgen dat nummerbehoud mogelijk is, en akkoord bevonden door de "oude" provider. Indien akkoord gaat 3 maanden na tekening contract het nieuwe abonnement in (met je huidige nummer).

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:08
ok bedankt voor de reacties

Ik had mijn oude abonnement nog niet opgezegd, en zal dat dus ook maar niet doen!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
je kan ook aangeven bij het opzeggen dat je het nummer beschikbaar wilt laten voor nummerbehoud.
Pagina: 1