Toon posts:

[XP] Na de installatie van sp2 boot windows niet meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
alloa,

een collega van mij had een probleem, hij had servicpack 2 van xp gedownload en daarna niet meteen opnieuw opgestart. nu starte hij een tijdje later de pc opnieuw op en komt tot de verondestelling dat hij niet meer opstart. hij start goed op tot hij xp gaat laden en dan doet de pc zichzelf opnieuw opstarten. Nu had ik een pc-zaak gebeld en die zei dat de enige optie is om hem weer aan het lopen te krijgen formateren is. Weet iemand of dit probleem ook anders te verhelpen is?

bij voorbaat dank,

Paul

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Lijkt het hierop?

Signature

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Het zou ook mogelijk zijn dat het puur toeval is dat het juist nu niet meer opstart, maar dat lijkt me hoogstwaarschijnelijk nie ;).
Heb je misschien specificaties van de PC?

Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-04 10:18
Misschien kun je eerst proberen de Windows XP installatie met de originele win xp cd te repareren?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:10

samo

yo/wassup

Veilige modus, last known good configuration? Werkt dat wel?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
samo-arne schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:27:
Veilige modus, last known good configuration? Werkt dat wel?
deze modus werkt ook niet! maar ik ga eens proberen voor een systeem herstel te doen van de xp-cd

Verwijderd

Topicstarter
nee is een heel ander probleem! zo ver kom ik nog helemaal niet dat ik me kan inloggen

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:44
Puil, zou je in het vervolg de edit knop willen gebruiken als je de laatste was die reageerde in een topic. Verder mis ik nog een paar dingen in de topic start, en dan vooral evt. foutmeldingen en wat heb je zelf al gevonden op het internet?

Ik pas ook even de titel aan, zodat deze iets duidelijker is. Het is verstandig om onze mooie Algemene gedragsregels (Netiquette) even na te lezen :).
Pagina: 1