Check aanzetten in de software?
Nero heeft er gewoon een optie voor hoor
Nero heeft er gewoon een optie voor hoor
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Maar die werkt volgens mij ook niet helemaal
Ik kreeg laatst met de check disc optie van Nero een foutmelding terwijl de dvd perfect gebrand was.
Zijn er geen andere programma's voor?
Ik heb wel eens dat (meestal op het einde) een gebrande film blijft hangen (freeze).
Nu moet ik hem dus eerst helemaal kijken wil ik zeker weten dat ie goed is, dat is nog al lastig.
Ik kreeg laatst met de check disc optie van Nero een foutmelding terwijl de dvd perfect gebrand was.
Zijn er geen andere programma's voor?
Ik heb wel eens dat (meestal op het einde) een gebrande film blijft hangen (freeze).
Nu moet ik hem dus eerst helemaal kijken wil ik zeker weten dat ie goed is, dat is nog al lastig.
veel mensen gebruiken kprobe, dit werkt echter alleen icm een lite on dvd brander. Verder kan je cd/dvd speed gebruiken die gratis te downloaden is van www.cdspeed2000.com Het ligt echter wel een beetje aan je brander of je kan testen maar cdspeed ondersteund de meeste volgens mij wel.
Nero geeft ook een foutmelding als het bestand 'inaccesable' is. Maar over het algemeen vertrouw ik wel op de verify optie van nero.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()