Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

samsung e700 hoe telefoonnummers op sim?

Pagina: 1
Acties:

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb sinds vandaag een nieuwe telefoon (mda compact :) ) en nu doe ik mijn t-mobile sim-kaart erin, maar al mijn telefoonnummers staan nog in mijn oude telefoon.

Nu kan ik er niet uitkomen hoe ik de telefoonnummers van mijn telefoon op mijn sim kan kopieren, er is wel een optie van sim naar telefoon, maar ik zie nergens de optie van telefoon naar sim. Kan dit gewoon niet? Of ben ik vrij blind?

gegevens:
Samsung e700 met 153 telefoonnummers op de telefoon
t-mobile simkaart met ruimte voor 200 telefoonnummers op de sim

helaas geen irda in de buurt om het via de pc te regelen.

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:54
Als je de software van je telefoon download kun je al je telefoonnummers kopieeren naar je simkaart. Kijk even op www.samsung.com. Als je een datakabel of irda hebt in ieder geval :P

[ Voor 18% gewijzigd door sMoKeFiSh op 01-12-2004 17:25 ]

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ja weet ik, maar een datakabel heb ik niet en mijn laptop met irda is reeds verkocht..

zou het ook raar vinden als het helemaal niet kan op mijn telefoon :?

Verwijderd

Je kan alleen je nummers een voor een kopieren bij dit toestel. Je moet je telefoonboek ingaan, de naam kiezen dat je de opties krijgt en dan staat er de optie dat je kan kopieren.
Word dus lekker een een uurtje uittrekken om je nummers over te zetten..... ;)