Toon posts:

Half-life 2 ravenholm deur van warehouse --> bug?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi gasten,

ik kamp met een afschuwelijke bug (afschuwelijk omdak nu nie kan verderspelen) in halflife 2

als je uit ravenholm komt, dat pulsegeweer hebt opgepikt en dan dat warehouse waar de mensen aant vechten zijn tegen de troep combines, ontmoet je die zwarte man die je zegt dat er een boodschap is, en die je naar een deur brengt, waar hij op klopt, die open gaat en dan zie je die vrouw en die alien. eenmaal de deur geopend blijft die man echter in de opening staan zodat je niet door kan! met geen wapen of niks kan je die tiep weghalen

ik zit dus behoorlijk vast, heb al geprobeerd voor hem binnen te lopen en dat lukt, maar dan reageert hij niet langer...

kan iemand me helpen aub??

thx

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 23:48
Heb je hl2 gekocht of gebruik je de illegale versie?
Als je hem hebt gekocht helpt het waarschijnlijk om een savegame van net ervoor te laden en het stukje gewoon opnieuw te doen. Of je laadt de map welke erna komt, maar dan mis je een stukje van het verhaal. Afhankelijk van hoe erg je dat vindt is dat een mogelijkheid.
Als je een illegale versie gebruikt kan ik alleen maar zeggen 'koop het spel'. Hoewel het wel mogelijk is om daar voorbij te komen met die versie behandelen we hier liever geen work-arounds voor illegale software.

[ Voor 17% gewijzigd door Gody op 01-12-2004 18:13 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
lees het grote hl2 topic is door (en eventuele voorgangers) je bent niet de eerste met dit problleem, en het komt idd (gody) praktisch alleen voor bij illigale versies

therefor: i will not help you..
koop de game, en je hebt recht op support (zoiets was het toch? :P)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Zie bovenstaande heren ;)

Dit topic is gesloten.