Beste mensen, ik hem me vandaag wezenloos gezocht op GoT en Google.com maar ik kon niets vinden dat me geholpen heeft. Ik zit namelijk met het volgende probleem:
Dit zijn de ingrediënten van me Kast:
Asus P4P800 SE
P4 3Ghz Prescott @ 3.6ghz (liquid cooled)
Twinmos 512 x2 PC3200 matched pair
Asus X800 Pro vidkaartje
Zoals jullie misschien weten zit er op mijn moboje een SPDIF output gebouwd. Nou wil deze het wel doen als ik een dvd-je kijk op me computer via PowerDVD 5/6 dan heb ik heel mooi Dolby Surround. Maar als ik een spel wil gaan spelen zoals Far Cry, Doom 3, HL2 (+CS Source) UT2k4 etc. wil ik graag met Dolby Surround spelen. Dit doet hij echter niet en blijft stug op PCM hangen.
Mijn vraag is nu of iemand een optie ergens in Soundmax of Windows, misschien wel in die spellen zelf, waar ik kan instellen dat hij wel zijn Dolby Surround of in ieder geval alle 5de boxen gebruikt ipv L + R.
Modjes: Wist niet precies waar ik deze topic moest plaatsen. Kan best begrijpen dat hij ergens anders naar moet als dit zo is...
Mijn dank is groot
Xenium
PS
Als ik nader uitleg moet geven over mijn probleem hoor ik dat graag...
Dit zijn de ingrediënten van me Kast:
Asus P4P800 SE
P4 3Ghz Prescott @ 3.6ghz (liquid cooled)
Twinmos 512 x2 PC3200 matched pair
Asus X800 Pro vidkaartje
Zoals jullie misschien weten zit er op mijn moboje een SPDIF output gebouwd. Nou wil deze het wel doen als ik een dvd-je kijk op me computer via PowerDVD 5/6 dan heb ik heel mooi Dolby Surround. Maar als ik een spel wil gaan spelen zoals Far Cry, Doom 3, HL2 (+CS Source) UT2k4 etc. wil ik graag met Dolby Surround spelen. Dit doet hij echter niet en blijft stug op PCM hangen.
Mijn vraag is nu of iemand een optie ergens in Soundmax of Windows, misschien wel in die spellen zelf, waar ik kan instellen dat hij wel zijn Dolby Surround of in ieder geval alle 5de boxen gebruikt ipv L + R.
Modjes: Wist niet precies waar ik deze topic moest plaatsen. Kan best begrijpen dat hij ergens anders naar moet als dit zo is...
Mijn dank is groot
Xenium
PS
Als ik nader uitleg moet geven over mijn probleem hoor ik dat graag...
[ Voor 4% gewijzigd door Xenium op 01-12-2004 17:02 . Reden: Kleine add... ]