Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tnet-tpl] Geen pulldownmenu onder posts ongeacht settings

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-09 21:45
Ja, ik heb n klacht! :p
Ik heb in mijn settings de posts per pagina op 30 staan. Opzich niet vreemd, maar dat betekent dat grotere topics over meerdere pagina's word uitgespreid. Ook nog niet zo vreemd, ik mag zelfs kiezen! Of in een pulldownmenu'tje, of als links. Ik kies voor pulldown, so far so good, maar kijk ik met de nieuwe layout onderaan een topic (of bovenaan trouwens ook), dan staan er toch een berg linkjes ipv een pulldown menu. Mag dat? ;)

Schaadt het niet, dan baat het niet

• dream0r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Pulldownmenu's staan alleen in bijv. de active_topics en list_topics afaik.

[ Voor 11% gewijzigd door dream0r op 01-12-2004 17:03 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

pulldowns voor de navigatie in deze layout is echt spuuglelijk lijkt me, ik heb het er om die reden (nog) niet ingestopt in list_messages.

[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 01-12-2004 17:04 ]

Intentionally left blank

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-11 17:05

TwoR

Gekleurde stippen

crisp schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:04:
pulldowns voor de navigatie in deze layout is echt spuuglelijk lijkt me, ik heb het er om die reden (nog) niet ingestopt in list_messages.
mmm das jammer, ook hier zijn de meningen natuurlijk over verdeelt maar ik vind dit spuuglelijk om maar eens dezelfde woorden te gebruiken.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het andere eruit zal zien.

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-09 21:45
dream0r schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:02:
Pulldownmenu's staan alleen in bijv. de active_topics en list_topics afaik.
Hmm, met het oude template word bij list_messages wel netjes de dropdown-box gebruikt, en eigenlijk vind ik het overzichtelijker en fijner werken, laat staan dat t ruimte scheelt.

Schaadt het niet, dan baat het niet

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11 17:05
Hieraan toevoegend: ik vind dat je in de lijst met nummertjes niet duidelijk genoeg kunt zien wat de huidige pagina is. Het enige verschil is volgens mij de kleur, dat had duidelijker gekund wat mij betreft :) Verder ben ik erg te spreken over de 'Lees verder' link onderaan, misschien dattie boven ook handig zou zijn (iets kleiner wel misschien)?

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:13

Ibex

^^ met stom.

MisterData schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:20:
Hieraan toevoegend: ik vind dat je in de lijst met nummertjes niet duidelijk genoeg kunt zien wat de huidige pagina is. Het enige verschil is volgens mij de kleur, dat had duidelijker gekund wat mij betreft :) Verder ben ik erg te spreken over de 'Lees verder' link onderaan, misschien dattie boven ook handig zou zijn (iets kleiner wel misschien)?
Of de pulldown, of de leesverder lijkt me iig.

Maar indien er geen pulldown ter beschikking zou komen, zou het iig aangenaam zijn mocht er dan naast de "lees verder" nog een "lees terug" komen ofzo. Ik heb namelijk de gewoonte om in een topic vaak naar de laaste pagina te gaan, en dan terug te lezen tot ik aan de post kom die ik reeds ervoor had gelezen. En nu lijkt dit enkel te kunnen door telkens weer op de paginanummer te klikken.

Overigens moet ik me aansluiten bij deze mensen die een pulldown aangenamer vinden dan een hoop links.

[ Voor 8% gewijzigd door Ibex op 01-12-2004 21:47 ]

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

lokaal fixed

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.