Toon posts:

[VB6] parallelle poort aansturen *

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik wil dus (zoals in de titel) mijn parallelle poort aansturen via een zelfgemaakt visual basic programma. Nu ik heb al enkele dagen gezocht op google , maar ik vind dus ook niets interessants. het probleem is namelijk dat ik programmeur-af ben, dus ik heb wel een heel klein beetje kennis van visual basic maar van de parallelle poort aansturen weet ik niets af.

voor degenen die het graag zouden weten: ik wil 8 ultra bright leds aansturen via de parallelle poort. is dit mogelijk? kan iemand mij zeggen hoe ik dit moet doen via visual basic/ een ander programma?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Welke VB hebben we het hier over? :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
ah,ja glad vergeten, sorry het is visual basic 6.0

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 12:42

DinX

Motormuis

En de parallelle poort faq staat al wat info daaromtrend:

http://gathering.tweakers...sage/18826638#programmeer

:)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
ok, bedankt, ik zal laten weten of ik me ermee kan behelpen, op het eerste zicht wel :)

thnx again

btw great lay-out

ik wil nu laten herhalen met iets zoals loop, maar dan zegt ie iets van error, loop without do ofzo, hoe kan ik die loop laten herhalen onder do?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 21:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
eigenlijk snap ik het niet zo goed, ga het nog enkele keren opnieuw lezen... greets
Modbreak:Als je nog wat toe wilt voegen aan je post kan je de edit-knop gebruiken :) Zo voorkom je dat je je topic onnodig kicked :)

[ Voor 48% gewijzigd door gorgi_19 op 01-12-2004 17:45 ]

• Qdance
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:02:
ik wil nu laten herhalen met iets zoals loop, maar dan zegt ie iets van error, loop without do ofzo, hoe kan ik die loop laten herhalen onder do?
Volgens mij had je dit zelf ook kunnen vinden via search of google..maar je moet je aan de volgende opmaak houden:

loop zolang de conditie true is:

Do While <condition>
<loop body statements>
Loop

statement wordt uitgevoerd en dan wordt er gecontoleerd of de conditie nog geldig is:

Do
<loop body statements>
Loop Until <condition>

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Eigenlijk moet ik QDance wel gelijk geven; via de search is er wel eea over te vinden :)
Zie de search voor voorbeelden :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.