Gmail notofier opent Opera ipv. Internet Explorer

Pagina: 1
Acties:

• killerbee17
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06-2024
In de gmail notitier heb je de optie om je webbrowser te selecteren. De mogelijkheden zijn: (system default) en Internet Explorer. Aangezien mijn system default Opera is (waarin gmail nog niet werkt) heb ik die optie staan op Internet Explorer. Als ik nou op View Inbox klik, opent 'ie de Gmail site alsnog in Opera. Is hier wat aan te doen?

wwweet ik veel...

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ik snap je probleem niet helemaal. Maar als ik het zo bekijk heeft het te maken met de GMail Notifier die je gebruikt. Welk product gebruik je hiervoor (gewoon de standaard van Google?) of gebruik je die van een andere leverancier/bouwer.

Zo ik het lees kan je middels een optie binnen de GMail notifier de standaard browser overrulen voor het openen van GMail, echter gebeurd dat niet, toch? Je kan altijd nog even proberen op de website van de bouwer te kijken en/of een e-mail te sturen daarnaartoe waarin je je probleem uitlegt...

• killerbee17
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06-2024
Ik gebruik gewoon de Gmail notofier van Google.
Zo ik het lees kan je middels een optie binnen de GMail notifier de standaard browser overrulen voor het openen van GMail, echter gebeurd dat niet, toch?
Inderdaad!

wwweet ik veel...