[2003] Abit nf7 Usb 2.0 Drivers*

Pagina: 1
Acties:

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:07
hallo,

heb sinds gisteren windows server 2003 geinstalleerd maar ik vind geen enkele goeie driver voor mijn usb 2.0 poorten?

mobo = abit nf 7 rev 2.0
drivers reeds geinstalleerd = nforce drivers maar die vertellen die verwijzen me telkens naar de site van microsoft voor de usb 2.0 drivers
+ ati drivers voor ati 9800 pro

enig idee

alvast bedankt (ook voor de tips van de admin)

[ Voor 31% gewijzigd door hevling op 01-12-2004 18:40 ]

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:15

Spoooky

Core temp 37°C

Misschien is het handig wat voor macine je hebt/welk moederbord. Meestal moet je bij www.intel.com of www.viaarena.com zijn.

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

Verwijderd

wat is je type en merk van je moederbord?

Als je dat weet kan je naar de site van de fabrikant daar de drivers downloaden....

Verwijderd

nee,

Niet zolang we niet weten over welk mobo het gaat en welke drivers je al geprobeerd hebt.

EDIT: telaat

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 16:45 ]

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:07
heb een abit nf7 rev 2.0

heb nog geen drivers geinstalleerd buiten die nforce drivers mor die werken ook mor half, en bij die usb 2.0 verwijst die naar de microsoft site
en ook nog drivers voor m'n ati kaart dat is al

zal is zien naar de intel site

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:58
shello, deze topic start is wel heel magertjes... We verwachten hier op got ook een beetje eigen resarch, je geeft wel aan dat je gezocht heb maar niet waarna voor onze glazen bol is het dan een beetje lastig om je te helpen :).

Met het knopje edit kun je de start posting wijzigen, zou je deze nog even willen aanvullen met de gegevens die je als laatste poste? Ik pas ook even de titel aan, zodat het os tussen [] staat. Heb je trouwens Algemene gedragsregels (Netiquette) al eens doorgelezen, hier staan veel nuttige tips in :).
Pagina: 1